ویدیو : شوخی های تموم نشدی دیوید بکهام در حال آشپزی

به ازگی ویدیویی از شوخی های تموم نشدی دیوید بکهام در حال آشپزی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از مخاطبین این ویدیو را پسندیده اند.

اخیرا ویدیویی از شوخی دیوید بکهام در رسانه‌های مجازی فارسی وایرال شده که بسیار جذاب و دیدنی می‌باشد. گویا شوخی خنده دار دیوید بکهام هنگام آشپزی هنوز که هنوز در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.

همچنین دیوید بکهام هنگام آشپزی آهنگ معروف خواننده ایرانی گوش می‌دهد. در ادامه فیلمی از شوخی کردن دوید بکهام در حین آشبزی خواهید دید.

شوخی های تموم نشدی دیوید بکهام

شوخی های تموم نشدی دیوید بکهام
شوخی کردن دوید بکهام در حین آشبزی

روز گذشته ویکتوریا بکهام طراح مد مشهور جهانی و همسر دیوید بکهام تولد 49 سالگی‌اش را در میان اعضای خانواده اش جشن گرفت‌. ویکتوریا کرولاین آدامز که همه او را با نام ویکتوریا بکهام می‌شناسند در حال حاضر یکی از ستاره های مطرح دنیای مد و فشن است.

البته رابطه پایدار و عاشقانه ویکتوریا و دیوید که از سال 1999 با یکدیگر ازدواج کرده اند همواره در دنیای سلبریتی‌های معروف زبانزد خاص و عام بوده است.

شوخی خنده دار دیوید بکهام هنگام آشپزی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شوخی کردن دوید بکهام در حین آشبزی را ببینید:

دیوید بکهام زاده 2 مه 1975 در لندن بوده و بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل اهل انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی است. بکهام در دوران حرفه ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیمهای باشگاهی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می کرد. بکهام همواره یکی از پردرآمدترین فوتبالیست های جهان و یک مدل تبلیغاتی پرسود برای برندهای بزرگ جهان شمرده می شد.دیوید بکهام فوتبال را از سنین بچگی شروع کرد و پس از پایان دبیرستان در چینگ فورد، فوتبال را به صورت حرفه ای ادامه داد.

سوال متداولی که از تمامی کودکان هم سن و سال دیوید بکهام پرسیده می شود این است که در آینده چه کاره قرار است بشوند. پاسخ دیوید بکهام به قدری روشن و واضح بود که کمتر کسی حتی در آن سن کم به وی شک میکرد که روزی قرار است او فوتبالیست شود. روزی که معلمش از وی سوال کرد دوست دارد در آینده چه کاره شود، با اشتیاق گفت:

“فوتبالیست!”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *