چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه [+عکس]

چهره بدون آرایش الهام چرخنده جنجالی شد. قیافه این بازیگر خبرساز شده است. برای تماشای چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه همراه ما بمانید.

تصویر چهره بدون میکاپ الهام چرخنده این روزها دست به دست می‌شود. قیافه جدید الهام چرخنده برای کاربران مجازی جالب توجه است. شایعه عمل زیبایی الهام چرخنده و چهره بدون آرایشش موضعی است که مردم این روزها درمورد آن صحبت می‌کنند.

جهت دیدن تصاویر چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده همراه فیگار بمانید.

چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه

چهره بدون جراحی زیبایی الهام چرخنده

به تازگی کابران درمورد تغییر چهره الهام چرخنده از او در مورد عمل جراحی زیبایی اش سوال کردند که او اینگونه پاسخ داد که:

من هیچ عمل زیبایی انجام ندادم فقط به دلیل روزهای سخت بیماری و عمل کیسه صفرا مقدار زیادی وزن کم کردم همین.

به گزارش زنهار، الهام چرخنده، بازیگر نقش زیور در آوای باران که توسط برخی از کاربران فضای مجازی، درباره جراحی پلاستیک مورد سوال قرار گرفته بود، به تمام شایعات قاطعانه پاسخ داد و این مورد را تکذیب کرد.

الهام چرخنده، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و مستندساز ایرانی است. او متولد تیر ۱۳۵۷ در کاشان است و از خانواده‌ای با اصالت بختیاری و از طایفه هفت لنگ است. پس از تمام کردن تحصیلات دبیرستان در رشته معماری، به درس خود ادامه داد اما به دلیل علاقه‌مندی به هنر، تصمیم گرفت در عرصه هنر فعالیت کند.

عمل جراحی الهام چرخنده و قیافه نچرال او

در زیر استوری الهام چرخنده در مورد عمل زیبایی را می‌بینید.

چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده

دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا او به مبلغ چادر شهرت دارد.

وی بازیگری را بصورت جدی از تئاتر استارت زد تا اینکه سال 1375 وقتی 18 ساله بود اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب کسب کرد. در سال 1379 هم با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد تلویزیون شد و پس از آن با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 مشهورتر شد.

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو بسیار جنجالی شد. خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از تغییر سبک زندگی خود داد.

همین تغییر چشم گیر با حمایت گروهی باعث شد وی بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر فعالیت های اجتماعی را شروع کند و حالا می گوید تاکنون موفق شده هزاران نفر را چادری کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *