ماجرای کامل رابطه مایا قربانی نوه گوگوش با رپر شیطان پرست [فیلم و عکس‌های +18]

ماجرای کامل رابطه مایا قربانی با رپر شیطان پرست این روزها که لو رفتن عکس‌های لختی مایا قربانی در فضای مجازی بازتاب داشته، جنجالی شده است. جریان ارتباط کاردو و مایا قربانی چیست؟

کاردو یکی از خوانندگان معروف و مشهور کورد تبار است که مدتی است در سبک رپ فارسی فعالیت خود را آغاز کرده، از او به عنوان یکی از رپران نسل چهار یاد می‌شود که به دلیل صدای خاص و سبک موسیقی‌اش به شهرت و معروفیت زیادی رسیده و در نسل جوان طرفداران زیادی بدست آورده است.

ماجرای کامل رابطه مایا قربانی نوه گوگوش با رپر شیطان پرست جنجالی شد

نوه گوگوش و کاردو چه رابطه‌ای دارد؟
نوه گوگوش و کاردو چه رابطه‌ای دارد؟

مایا دختر کامبیز قربانی پسر گوگوش می‌باشد و ۱۷ سال سن دارد و در حال حاضر در خارج از کشور و در آمریکا زندگی می‌کند. این دختر سعی می‌کند که با استفاده از اسم و رسم مادربزرگش جایی در عرصه مدلینگ برای خود دست و پا کند. هرچند که هیچ شباهتی با مادربزرگش ندارد و بیشتر شباهت او با مادرش است. پدر او کامبیز حاصل ازدواج اول گوگوش با محمود قربانی می‌باشد بعد از آن گوگش با افراد زیادی ازدواج کرده و  طلاق گرفته است.

ارتباط کاردو و مایا قربانی
ارتباط کاردو و مایا قربانی

از آن جایی که Kaardo نسبت به سایر رپران ایرانی سبک خاص و متفاوتی دارد و همیشه چهره اش را می‌پوشاند، برخی از افراد بیان کرده اند که Kaardo به دلیل نوع لباس پوشیدن و یا طرز تفکرش و متن آهنگ هایش شیطان پرست است.

رابطه کاردو رپر و مایا قربانی

رابطه کاردو رپر و مایا قربانی
رابطه کاردو رپر و مایا قربانی

اما سوال اساسی این است که رابطه عاشقانه مایا نوه گوگوش با کاردو چگونه است؟ ایا این رابطه عاشقانه بوده یا شایعه‌ای بیش نیست؟! فحاشی مایا قربانی نوه گوگوش به کاردو رپر ایرانی حقیقت دارد؟ جهت اطلاعات بیشتر در این رابطه ویدئوی زیر را ببینید:

مایا قربانی:

من عاشق ریکی یانگم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *