پشت پرده فیلم بی حجابی پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر چیست؟ [+فیلم اجرای پوست شیر ابی]

برخی می‌گویند کشف حجاب «پانته‌آ بهرام» قربانی گرفت. در ادامه می‌توانید ویدئوی کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر را ببینید فلذا با فیگار همراه بمانید.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برکناری مدیر سینما لوتوس در جریان اکران «پوست شیر» به دلیل نداشتن حجاب یک بازیگر خبر داد. پانته آ بهرام در جریان اکران عمومی پوست شیر کشف حجاب کرد. پانته آ بهرام که در سینما لوتوس در کنار دیگر هنرمندان حضور داشت بدون حجاب در این مراسم شرکت کرد. کشف حجاب پانته آ بهرام جنجال زیادی را در پی داشت که شما همراهان عزیز می‌توانید ویدئوی این کشف حجاب را از طریق لیتکی که قبل‌تر پیوست شد ببینید.

تعریف و تمجید امیر جعفری درمورد پانته آ بهرام بازیگر نقش مادر ساحل [+ویدیو]

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر پانته آ بهرام حجاب خود را برداشت

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر
کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

پانته آ بهرام بدون حجاب

چند ساعات بعد از حضور پانته‌آ بهرام بازیگر در مراسم اکران سریال جدید خود بدون حجاب، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی، مدیر سینمایی که او در آن حضور یافته بود را عزل کردند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت و واکنش‌ها در برابر این اتفاق را بررسی خواهیم کرد.

حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با متهم کردن سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده «سریال پوست شیر» به تخلف و «پخش ترانه غیرمجاز»، گفت:

مدیر سینمای نمایش دهنده سریال به علت «عدم اقدام درست و به موقع» در کنترل برنامه و هدایت نکردن فرد «متخلف و قانون شکن» به بیرون از فضای سینما از سمت خود برکنار شده است.

پانته آ بهرام بدون حجاب
پانته آ بهرام بدون حجاب

واکنش آمنه السادات ذبیح‌پور به سریال پوست شیر در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. پانته‌آ بهرام در اکران مردمی سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد، این اقدام او با واکنش‌های زیادی همراه شد. عکسی از توییت عصبانیت آمنه سادات ذبیح پور از کشف حجاب پانته آ بهرام در اختتامیه پوست شیر را ببینید:

بی حجابی پانته آ بهرام در اکران عمومی سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام (متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برندهٔ چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای بازی در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. جدا از سینما و تلویزیون، او در بیش از ۲۰ تئاتر، مانند مرگ یزدگرد، بازی کرده‌است.

مسئولین می‌گویند:

تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گیری خواهد شود.

برخی از افراد بی حجابی پانته‌ا بهرام و برکناری مدیر سینما لوتوس را با تیترهایی چون قربانی جدید پوست شیر بعد از کشف حجاب پانته‌آ بهرام به اکران مردمی قسمت آخر سریال پوست شیر ربط می‌دهند. حرکت جنجالی پانته آ بهرام در اکران قسمت آخر پوست شیر بسیاری از مردم را متعجب کرد. حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت:

پس از حواشی ایجاد شده در برنامه اکران قسمت پایانی «پوست شیر» مدیر سینما لوتوس برکنار شد.

بازیگر پوست شیر کشف حجاب کرد

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما روز گذشته در اکران مردمی آخرین قسمت سریال پوست شیر بدون حجاب اجباری حاضر شد این در حالی است که سه روز پیش وزیر ارشاد به طور ضمنی تهدید کرده بود که هنرمندانی که همچنان بر مواضع خود هستند ممنوع الکار می‌شوند.

ویدئوی تحلیلی حضور بدون حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر از سایت آپارات را باهم ببینیم:

در وصف ابعاد رسانه‌ای کارِخانم بهرام همین بس که ابراهیم حامدی در یکی از کنسرت‌های اخیرش با خواندن ترانه پوست شیر که در واقع منبع الهام سریالی با این نام بوده، آن را به خانم بازیگر تقدیم کرد. از لحاظ هنری البته اتفاق قابل توجهی افتاده، یک ترانه از میانه دهه 50 خورشیدی منبع الهام یک سریال در سال معاصر شده.  این ترانه البته در دهه پنجاه خورشیدی برای فیلمی با همین نام ساخته محمد متوسلانی طراحی و اجرا شد. فیلمی که بعدتر نام آن به ذبیح تغییر کرد.

اجرای زنده پوست شیر کنسرت ابی آهنگ قدیمی (ابراهیم حامدی) را باهم ببینیم:

بیشتر بخوانید:

تعریف و تمجید امیر جعفری درمورد پانته آ بهرام بازیگر نقش مادر ساحل [+ویدیو]
تصاویری از پوشش و گریم چینی پانته آ بهرام جنجال به پا کرد! + [عکس]
عکس جدید بی حجاب از پانته آ بهرام [+تصویر]
عکسی از پانته آ بهرام در کنار شوهرش [+عکس]
واکنش گلایه آمیز شدید پانته آ بهرام از کتایون ریاحی [+ویدیو]

2 thoughts on “پشت پرده فیلم بی حجابی پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر چیست؟ [+فیلم اجرای پوست شیر ابی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *