ببینید: اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر + [واکنش مجتبی پوربخش و فیلم شوخی دبیر]

به تازگی ویدیویی از اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که بسیاری به دنبال دلیل کار عجیب وی می باشند.

اخیرا ویدیویی از لحظه اخراج خبرنگار توسط دبیر در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را توسط کاربران این فضا برای پیشکسوت کشتی ایران ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش شهربانو منصوریان به کامنت های مردم در مورد حمایت از علیرضا دبیر

فدراسیون کشتی درخصوص حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیات مازندران، توضیحاتی ارائه کرد. گویا بیرون کردن خبرنگار توسط دبیر شایعات بسیاری را ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از خبرنگار اخراج شده توسط علیرضا دبیر خواهیم دید.

اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر

اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر
بیرون کردن خبرنگار توسط دبیر

روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

“حضور خبرنگاران در مجامع انتخاباتی با موافقت رئیس مجمع انجام می شود و شاهد این بوده ایم که مجامع انتخابی ورزشی نیز در گذشته بدون حضور اصحاب محترم رسانه برگزار شده است.

در ادامه نیز گفته شده است:

“با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون کشتی، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع رسانی صحیح در کشتی کشور، رئیس فدراسیون کشتی بعنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است.”

خبرنگار اخراج شده توسط علیرضا دبیر

در ادامه می‌توانید ویدیویی از لحظه اخراج خبرنگار توسط دبیر را ببینید:

همچنین وی اظهارات خود را در ادامه به این گونه بیان کرد:

“در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشته‌اند و در امر اطلاع رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی گیران ملی پوش حاضر در مجمع نیز بوده است، خبرنگاری که در حوزه ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک باره درباره صحبت های رئیس فدراسیون جمله‌ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله غیر محترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع بعنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و مانع از ادامه حضور فرد توهین کننده در مجمع شده است.”

خاطرنشان می‌سازد، فدراسیون کشتی همواره اصحاب محترم رسانه را بعنوان یک بازوی پرتوان برای پیشرفت کشتی کشور در دنیا می‌داند و در تمامی برنامه‌ها، مسابقات، اردوها و مراسمات میزبان این عزیزان بوده و از حضور حداکثری آن ها استقبال نموده است.

علیرضا دبیر در مجمع هیئت کشتی مازندران از توانایی‌اش در صحبت کردن به زبان مازندرانی صحبت کرد. این موضوع با واکنش خبرنگاری مواجه شد و وی به رئیس فدراسیون گفت:

“مسخره می‌کنی؟ در ادامه جملات دیگری بین این دو رد و بدل و در نهایت به اخراج خبرنگار از مجمع منتهی شد.”

بیشتر بخوانید:

اظهارات علیرضا دبیر در مورد نماز خواندنش ؛ خداروشکر کار غیر شرعی انجام ندادم!

واکنش مجتبی پوربخش به برخورد علیرضا دبیر با یک خبرنگار در فضای مجازی جالب بود که در ادامه می‌توانید بخوانید:

نماز اول وقت بخون اما وقتی مردم رو تحقیر کنی و از بالا به پایین نگاه کنی دوزار ارزش نداره حتی اگه روزی ۳۰ تا نماز مستحبی هم ضمیمه کنی.

واکنش مجتبی پوربخش به برخورد علیرضا دبیر با یک خبرنگار
واکنش مجتبی پوربخش به برخورد علیرضا دبیر با یک خبرنگار

تاخیر حسن یزدانی در مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران که با شوخی علیرضا دبیر همراه شد که در ادامه ویدئوی این شوخی را می‌توانید ببینید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ببینید: اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر + [واکنش مجتبی پوربخش و فیلم شوخی دبیر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *