از عروسی و ازدواج آمنه سادات ذبیح پور تا توهین آمنه سادات ذبیح پور به جایزه گرمی شروین

بعد از توهین آمنه سادات ذبیح پور به جایزه گرمی شروین امروز خبر ازدواج آمنه سادات ذبیح پور باری دیگر وی را بر سر زبان‌ها انداخته است.

اما قبل‌تر اگر دنبال‌کننده‌ی ایشان بودید، در توییتر خانم آمنه سادات ذبیح پور و طعنه به پوست شیر بازتاب عجیبی میان هواداران پوست شیر داشت و از همان روز آمنه سادات بر سر زبان‌ها افتاد. هم‌اکنون عروسی آمنه سادات ذبیح‌پور باری دیگر وی را در میان اذهان جای داده است.

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

واکنش آمنه سادات ذبیح پور به سریال پوست شیر

آمنه سادات ذبیح پور متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. در سال ۸۲، زمانی که ۱۹ سال داشت وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد. نام وی با پیوستن به اخبار ۲۰:۳۰ و تهیه ی گزارشات سیاسی بحث برانگیز برای این بخش خبری به بر سر زبان ها افتاد. او در اسفند ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست سردبیری گروه رسانه‌ های فارسی‌ زبان بیگانه صدا و سیما منصوب شد.

آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار پرحاشیه صداوسیما ازدواج کرد. این موضوع را برادر این خبرنگار با انتشار یک استوری اطلاع‌رسانی کرد. آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار جنجالی صدا و سیما می‌باشد. برادر ایشان به تازگی تصویری در اینستاگرام استوری کرد و خبر از ازدواج خواهرش داد. گویا خانم مجری ازدواج کرده است. نکته جالب توجه عکس برادر ذبیح پور با سید حسین آقامیری است که به عنوان مهمان در شب عید غدیر آمده است.

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور
ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

مدتی پیش، حلقه ازدواج آمنه سادات در یک گزارش خبری توجه همه را به سمت خود جلب کرده بود. در قسمت زیر جزئیاتی از ازدواج آمنه سادات ذبیح پور مجری معروف صدا و سیما را قرار داده‌ایم.

عروسی آمنه سادات ذبیح پور

آمنه السادات ذبیح‌پور، در رابطه با کشف حجاب پانته‌آ بهرام نوشت:

می‌خواستم سریال پوست شیر را ببینم بازیگرش کشف حجاب کرد منصرف شدم!

پانته‌آ بهرام در اکران مردمی سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد، این اقدام او با واکنش‌های زیادی همراه شد. آمنه السادات ذبیح‌پور خبرنگار صداوسیما در توئیتی در واکنش به کشف حجاب این بازیگر واکنش نشان داد.

در ادامه می‌توانید توئیت خانوم ذبیح پور به پوست شیر را ببینید:

طعنه آمنه سادات ذبیح پور به پانته آ بهرام در توئیتر

واکنش آمنه سادات ذبیح پور به سریال پوست شیر
توییتر آمنه سادات ذبیح پور و طعنه به پوست شیر – ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار ایرانی حوزه سیاست در خبرگزاری صدا و سیما است. او از مجریان اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران است. فعالیت او بیشتر شامل بررسی و تهیه گزارش در مورد شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از ایران است.

از ذبیح‌پور در سال ۱۳۹۲ به خاطر فعالیت خبرنگاری در مورد عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران تقدیر به عمل آمد. وی از مجریانی است که به همکاری با نهادهای امنیتی برای ضبط «اعتراف اجباری» متهم است.

اخبار پربازدید در 24 ساعت گذشته:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *