افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش برای بار دوم [+ویدیو]

نیوشا ضیغمی از علت عمل دماغش گفت. این بازیگر به تازگی دلایل عملش را توضیح داد. برای دیدن ویدیو افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش همراه بمانید.

خانم بازیگر از علت عملش پرده برداری کرد. این روزها ویدیو دلایل نیوشا ضیغمی برای عمل دماغ دست به دست می‌شود. توضیح نیوشا ضیغمی درمورد عمل بینی اش باعث جلب توجه کاربران شد. شما در ادامه ویدیویی از افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش می‌بینید.

عکس بحث برانگیز نیوشا ضیغمی در کنار دخترش ؛ سوژه جدید رسانه ها

افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش برای بار دوم

علت عمل زیبایی خانم بازیگر جنجالی شد

افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش

به تازگی نیوشا ضیغمی ویدیویی از به اشتراک گذاشت که دلایل عمل بینی اش را توضیح داده است. او برای بار دوم بینی‌اش را جراحی کرده که دلایلش را برای مخاطبان خود توضیح داد. او در این باره گفت:

بله من عمل کردم دلیلشم این بود که به شدت مشکل تنفسی داشتم. عمل من بسیار طولانی و سخت بود. همچنین ایراد ظاهری هم پیدا کرده بود این اواخر عمل من خیلی سخت بود.

جراحی زیبایی نیوشا ضیغمی و پاسخ او به طرفدارانش

ویدیو لایو نیوشا ضیغمی و دلیل جراحی او را در زیر می‌بینید:

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران است. این هنرمند زیبا فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران می‌باشد.

عکس: چهره جدید نیوشا ضیغمی در آستانه سال نو

نیوشا فرزند ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور است و ی در سکانسی از فیلم چارسو با مادرش همبازی شد. نیوشا ضیغمی با وجود این‌که تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک تمام کرده است. اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان حضور پیدا کرد وبه عرصه هنر وارد شد.

نخستین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و شوریده بود که همین عامل راه را برای ورود او به سینما باز کرد. وی با حضور در فیلم اخراجیها 1 نزد مخاطبان بیشتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *