فخری نیکزاد گوینده موسیقی گل ها درگذشت [+جزئیات]

به تازگی، در خبری ناراحت‌کننده که اخیراً از درگذشت فخری نیکزاد گوینده منتشر شد، خبرگزاری‌های مختلف تأیید کردند فخری نیکزاد گوینده موسیقی گل ها درگذشت.

به تازگی، اخباری از شایعات مرگ فخری نیکزاد منتشر شده بود که روز گذشته، برخی از روزنامه‌های خارجی ایرانی زبان، تأیید کردند که مرگ گوینده گل ها فخری نیکزاد روز گذشته اتفاق افتاده است.

درگذشت و مردن فخری نیکزاد یکی از اخبار ناراحت‌کننده و غم‌انگیز بود که هشتم شهریور، یعنی روز گذشتهرخ داد و چندی پیش تأیید شد.

درگذشت فخری نیکزاد گوینده

درگذشت فخری نیکزاد گوینده
درگذشت فخری نیکزاد گوینده, مرگ گوینده گل ها فخری نیکزاد

فخری نیکزاد، گوینده اشعار برنامه رادیویی «گل‌ها» در قبل از انقلاب، در لندن درگذشت. در برنامه رادیویی «گل‌ها» هنرمندان برجسته موسیقی ایرانی همچون استاد شجریان، بنان، ادیب خوانساری، حسین قوامی… به اجرای برنامه‌های ماندگار آواز ایرانی می‌پرداختند.

او از گویندگان اصلی اشعار برنامه «گلهای تازه» رادیو ایران بود و به دعوت امیرهوشنگ ابتهاج به این برنامه پیوست. این گوینده و مجری توانای برنامه‌های ادبی، متولد مرداد ۱۳۲۰ در تهران بود و از سن ۲۷ سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او روز گذشته به دلایل نامشخصی، درگذشت.

مرگ فخری نیکزاد

در ادامه می‌توانید تصویری از فخری نیکزاد را ببینید:

درگذشت فخری نیکزاد گوینده
درگذشت فخری نیکزاد گوینده, درگذشت و مردن فخری نیکزاد

فخری نیکزاد (۲ مرداد ۱۳۲۰ – ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) گوینده و مجری رادیو و تلویزیون ملی ایران اهل ایران بود. او یکی از گویندگان اصلی برنامه گلها بود و بیش از ۹۸ برنامه گل‌ها را دکلمه کرد.

نیکزاد در نوروز ۱۳۴۷ در دو آزمون گویندگی برای رادیو و تلویزیون شرکت و نخستین گویندگی را در برنامه «شهر آفتاب» در معرفی کتاب در تلویزیون برگزار کرد. فخری نیکزاد جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در لندن درگذشت.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *