رپ خواندن جنجالی احمد مهرانفر بازیگر معروف و محبوب [+ویدیو]

احمد مهرانفر آهنگ رپ خواند. پخش این ویدیو در رسانه بازتاب داشت. برای تماشای رپ خواندن جنجالی احمد مهرانفر بازیگر معروف پایتخت همراه ما باشید.

ویدیویی از خوانندگی احمد مهرانفر وایرال شده است که باعث تعجب کاربران شده است. به تازگی ویدیویی از رپ خواندن آقای بازیگر در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست میچرخد. رپ غوغایی احمد مهرانفر در رسانه جنجال به پا کرد. در ادامه برای تماشای رپ خواندن جنجالی احمد مهرانفر همراه ما باشید.

ببینید: تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

رپ خواندن جنجالی احمد مهرانفر بازیگر معروف و محبوب

خواننده شدن ارسطو 

رپ خواندن جنجالی احمد مهرانفر

داستان فیلم آهنگ دو نفره پیرامون ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی بوده و جایی به هم می‌رسند، می‌چرخد. شخصیت اول این فیلم یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روزهای قرارداد با منیجرش را می‌گذراند و شخصیت دوم به عهده احمد مهرانفر است.

ببینید: پست اینستاگرامی احمد مهرانفر برای تولد نوید محمدزاده

زمان اکران فیلم آهنگ دو نفره از روز چهارشنبه 30 فروردین 1402 در سینماهای سراسر کشور شروع شده است. اما زمان پخش آن در شبکه نمایش خانگی مشخص نیست.

ویدیو رپ جنجالی ارسطو 

ویدیویی از اجرای خوانندگی ارسطو را می‌بینید:

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت 25 فروردین 97 خبر ازدواجشان را با مونا فائز پور را اعلام کردند. احمد مهرانفر سال 1380 از طریق تئاتر وارد سینما شد و با فیلم نان، عشق و موتور 1000 مقابل دوربین رفته و اولین تجربه خود را در عرصه هنر رقم زد.

ببینید: هم‌خوانی آهنگ افغانی توسط نوید محمدزاده و احمد مهرانفر! [+فیلم]

وی سپس در سال 1381 در عشق فیلم به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده مقابل دوربین رفت. احمد مهرانفر سال 1382 با سریال بانکی های به کارگردانی مهدی مظلومی وارد تلویزیون شد و  بعد از مدت ها فعالیت در این حوزه، در سال 1390 و با حضور در نقش ارسطو در سریال پایتخت مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت.

سریال پایتخت ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را بیان می‌کند که در هر فصل اتفاقات تازه ای برای آنان می‌افتد. احمد مهران فر نقش ارسطو عامل پسرخاله نقی معمولی که نقش نقی معمولی را بر عهده دارد بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *