واکنش ملیکا شریفی نیا به مرگ بهاره حسینی [+جزئیات]

مرحومه بهاره سادات حسینی در طبقه فوقانی مزار ملیحه نظری به خاک سپرده شد و اخیراً واکنش ملیکا شریفی نیا به مرگ بهاره حسینی را شاهد هستیم.

فوت بهاره حسینی یکی از اخبار شوکه کننده چند روز اخیرا بود و واکنش‌های زیادی به این موضوع از سوی هنرمندان منتشر شد و یکی از آ‌ها عزاداری ملیکا شریفی نیا برای بهاره حسینی بود.

به نظر می‌رسد که ملیکا شریفی نیا و بهاره حسینی با یکدیگر صمیمیت خاصی داشتند و ملیکا شریفی نیا برای این واقعه دردناک متنی در صفحه شخصی خود برای تسلیت او متنشر کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلمی از صحنه صاعقه گرفتگی شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی

واکنش ملیکا شریفی نیا به مرگ بهاره حسینی

واکنش ملیکا شریفی نیا به مرگ بهاره حسینی
ملیکا شریفی نیا و بهاره حسینی

مراسم تشییع و خاکسپاری بهاره سادات حسینی با حضور جمعی از هنرمندان و عوامل پشت دوربین سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. مرحومه بهاره سادات حسینی در طبقه فوقانی مزار ملیحه نظری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید:

مراسم خاکسپاری بهاره حسینی

عزاداری ملیکا شریفی نیا برای بهاره حسینی

واکنش ملیکا شریفی نیا به مرگ بهاره حسینی
فوت بهاره حسینی

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکس بالا نوشت:

بهاره‌ی خوشگل من دختر رنگ و وارنگ و گل‌گلی لبخند قشنگت هرگز از یادم نخواهد رفت شور زندگی تو همیشه برام ستودنی بود توی دنیایی که هیچ‌کس حوصله‌ی موندن نداره تو با همه‌ی وجودت بودی و موندی و جنگیدی به امید دیدارت یک جای خیلی بهتر و قشنگ‌تر عزیزدلم دوست دارم و همیشه به یادت خواهم بود خوب و آروم بخواب

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *