ببینید: تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بسیار جنجالی شد. به تازگی این بازیگر برای پسرش تولد گرفته است. برای تماشای تولد خفن پسر ارسطو همراه ما باشید.

تولد لاکچری احمد مهرانفر برای پسرش بسیار دیدنی است. عکس پسر احمد مهرانفر در 3 سالگی بسیار وایرال شد. احمد مهرانفر به تازگی عکسی در کنار همسر و فرزندش منتشر کرده که نشان میدهد پسر ارسطو 3 ساله شد. اگر می‌خواهید عکس جشن تولد فرزند احمد مهرانفر را ببینید همراه ما باشید.

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو این روزها دست به دست می‌شود.

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

تولد پسر آقای بازیگر جنجالی شد

عکسی از جشن تولد پسر احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت در فضای مجازی منتشر شد. احمد مهرانفر ازدواج کرده حاصل این ازدواج پسر سه ساله‌ای به نام نیک است.

پسر احمد مهرانفر و مونا فائزپور در هجدهم فروردین ماه 1399 به دنیا آمد.

مونا فائز پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و بازیگر تئاتر است. او دوره های بازیگری را به استادی هومن سیدی در کلاس های بازیگری وی گذرانده است.

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت در 25 فروردین 97  با مونا فائز پور ازدواج کرد و این خبر را رسما اعلام کرد.

عکس پسر احمد مهرانفر در روز تولدش

عکس پسر کوچولوی احمد مهرانفر را در زیر مشاهده می‌کنید:

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر در 10 خرداد 1354 در شهر برزک کاشان متولد شد او از بازیگران خوب کشور است.

وی در رشته بازیگری تحصیل کرده و فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران است که کارش را از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» در نقش ارسطو بسیار مشهور شد.

فعالیت هنری احمد مهرانفر  از سال 1378 پس از گرفتن لیسانس بصورت جدی از تئاتر شروع شد و به قول خودش در تئاتر آنقدر  تلاش کرد تا مسیر بازیگری برایش هموار شد

احمد مهرانفر جزو خاص‌ترین و خفن‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران اسـت.این خاص بودن بخاطر بازی‌هایش نیست بلکه، خاص بخاطر ویژگی‌ های اخلاقی خودش است که  رفتار بسیار متواضعی با همکارانش دارد. در  رفتار او خبری از ادا و اصول‌ نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *