لو رفتن علت +18 ماجرای ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم توضیحات حنیف‌زادگان درمورد پرونده شکایت]

به تازگی، خبری از حواشی زیاد از تبرعه شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی و شایعات جنجالبرانگیز آن منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، رسانه‌های مختلفی خبر از پشت پرده تجاوز به ترانه علیدوستی را تحت عنوان داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی به انتشار رساندند که حواشی و بازتاب‌های متنوعی را به همراه داشته است. اتهام تجاوز به شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی یکی از اخبار‌های مهم این چند روز تحت عنوان سلبریتی‌های ایرانی بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.

لو رفتن علت +18 ماجرای ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی

لو رفتن علت +18 ماجرای ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی
لو رفتن علت +18 ماجرای ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی

شبنم فرشادجو متولد ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشتهٔ هنرهای نمایشی است. در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد. ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز گوناگونی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است.

در سالی که گذشت، در همین حوالی و چند روز گذشته با بیان ماجرا‌های آزاردیدگان از زبان خودشان، بسیار جنجالی شد. در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد که شبنم فرشادجو این خبر را به انتشار رساند.

بیشتر بخوانید:

شکایت حبیب رضایی از شبنم فرشاد جو و ترانه علیدوستی

در آن زمان شبنم فرشادجو مخالفت‌های خود را با این هنرمندان و فعالیت آن‌ها را در فضای مجازی آغاز کرد و این افراد هم بعد‌ها به جرم افترا از او شکایت کردند که در نهایت به آزاردیدگی این افراد پرداخته شد.

فاش شدن ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]
فاش شدن ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی
شبنم فرشادجو در رابطه با این اتفاق روز گذشته نوشت:

ما بردیم. در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به اتهام افتراء توهین و نشر اکاذیب به شعبه ۴ بازپرسی داد سرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی

در ادامه می‌توانید استوری اتهام تجاوز به شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی را ببینید:

متهم شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی
متهم شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی, داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی

او در ادامه این پست گفت:

موضوع عدم حمایت از شخص به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر شد با ودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند همه ما را احضار کردند از چند دلیل ع دم حضور در ایران آشکارم شخصاً ما شرح دهم اما موفق شدند. سایر دوستان در دادسرا حاضر شدند و به تفصیل مراجعه و شهود خود را ارائه کردند و باز پرس نیز تحقّقات عملی را انجام دادند که به صدور قرار منع تقییب شد.

 

حرف‌هایی که شبنم فرشادجو بعد از انتشار رای دادگاه به عنوان کپشن نوشته است را بخوانید:

فاش شدن ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]
فاش شدن ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی حبیب رضایی مهدی کوشکی

در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو، ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند هنرمند دیگر، به اتهام افترا، توهین و نشر اکاذیب به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص متهم به خشونت و آزارگری جنسی بود که منتشر کرده بودم و سایر دوستان بازنشر کردند.

بازپرس همه‌ی ما را احضار کرد هر چند به دلیل عدم حضور در ایران نتوانستم شخصا دلایلم را شرح دهم اما خوشبختانه سایر دوستان در دادسرا حاضر شده و به تفصیل دلایل و شهود خود را ارائه کردند و بازپرس نیز تحقیقات مفصلی را انجام داده که منجر به صدور قرار منع تعقیب شد. البته شاکیان باز هم به قرار صادره اعتراض کردند اما قرار صادره در دادگاه نیز به نفع ما تایید شد و همگی از اتهام، افترا و توهین تبرئه شدیم.

به عبارت دیگر ما امر غیر واقعی و کذبی را به حبیب رضایی و مهدی کوشکیمنتسب نکرده و تنها حقیقت را بیان کردیم. در جلسات دفاع، به پرونده سابق کوشکی در خانه تتاتر هم اشاره شد که همینجا از دخترانی که مورد تجاوز و آزار جنسی – کلامی کوشکی قرار گرفتند و در دادگاه به عنوان شاهد حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم.

قدردان ترانه علیدوستی و بابک کریمی برای بازنشر وحمایت از قربانیان آزارگری هستم.

توضیحات حنیف‌زادگان درمورد پرونده شکایت آقای حبیب رضایی و حواشی آن را در ویدئوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت 1402 مشخص شد [+جزئیات]
باران کوثری حسام محمودی و مراسم خاکسپاری را بهم ریخت! [+فیلم]
پشت پرده ماجرای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم [+فیلم]
فیلم جنجالی داریوش مهرجویی لوکزامبورگ [+ویدئو]
درگیری یک خدنگ با مار کبری [+ویدیو]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *