علت ممنوع التصویری جواد خیابانی چیست؟ + [تصویر همسر جواد خیابانی لو رفت]

به تازگی خبری مبنی بر ممنوع کاری جواد خیابانی در رسانه ها جنجال به پا کرده است. در ادامه پشت پرده ممنوع التصویری جواد خیابانی را بررسی خواهیم کرد.

امروز خبری مبنی بر اتفاقات عجیب در مورد ممنوع تصویری جواد خیابانی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ممنوع کاری او در صدا و سیما شایعتی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات و گلایه های جواد خیابانی از مسئولین

ویدیو اعتراف جواد خیابانی را ببینید: شفا گرفتن خیابانی در کودکی و نذر عجیب مادرش

پشت پرده ممنوع التصویری جواد خیابانی

شایعاتی درباره ممنوع تصویری جواد خیابانی

به نقل از ایسنا “در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) [وابسته به صداوسیما] در فضای مجازی منتشر شده است.”

گویا ممنوع‌التصویری جواد خیابانی صحت ندارد، صحبت‌های او در برنامه «مهلا» با مجوز صداوسیما منتشر شده است.

پشت پرده ممنوع التصویری جواد خیابانی
اتفاقات عجیب در مورد ممنوع تصویری جواد خیابانی

جواد خیابانی 27 آبان 1345 در کرج متولد شد، او تهیه ‎کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک دختر به نام نگار خیابانی هستند که در سال 1375 در کرج به دنیا آمده است.

تصویر همسر جواد خیابانی

پشت پرده ممنوع التصویری جواد خیابانی
عکس همسر جواد خیابانی را در ادامه ببینید

در همین شهر تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی به پایان رسانید. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانش‎آموخته شد. سپس در سال 1368 به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. دو سال نیز در هنرستان رجایی بندر عباس به عنوان معاون آموزشی (ناظم هنرستان) مشغول به کار شد.

او از همان دوران نوجوانی به کسب درآمد پرداخت و در 13 سالگی به عنوان کارگر ساده در شرکت کنسرو سازی شمشاد به کار مشغول شد. خودش در این باره می‌گوید:

در آن سال‌ها در هر ماه 6000 ریال حقوق می گرفتم که نصف آن را به مادرم می دادم و با بقیه پول مجلات کیهان ورزشی و دنیای ورزش را می خریدم تا عشق و علاقه خودم را به ورزش سیراب کنم.

عکس همسر جواد خیابانی

عکسی از جواد خیابانی و همسرش در فرودگاه که توسط طرفداران او گرفته شده و در حال دست به دست شدن است.

در ادامه می‌توانید عکس جواد خیابانی و همسرش را مشاهده کنید:

تصویر همسر جواد خیابانی
عکس جواد خیابانی و همسرش

شایعاتی درباره ممنوع تصویری جواد خیابانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده ممنوع التصویری جواد خیابانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *