فوری: فیلم لو رفته لحظه به دنیا آمدن بچه پوتک ؛ آیا ریچ عرب بچه پوریا پوتک نیست ؟

به تازگی، خواننده‌ی محبوب رپ نسل جوان، پوریا پوتک ، خبری را مبنی بر بچه دار شدن پوریا پوتک منتشر کرد. آیا ریچ عرب بچه پوریا پوتک نیست ؟

اخیراً پوریا پوتک ، در چنل و صفحه اینستاگرام خود تصویر پسر پوریا پوتک را به انتشار گذاشت و تأیید کرد که خبر پسرداری پوتک حقیقت دارد. پسر دار شدن پوتک یکی از مهم‌ترین اخبار این چند روز درباره سلبریتی‌های رپ فارس بود.

ویدئویی تحلیلی درباره فرزند رسمی پوریا پوتک را از طریق لینک زیر در اختیار خواهید داشت:

ویدئویی تحلیلی درباره فرزند رسمی پوریا پوتک را ببینید ؛ ریچ عرب کیست؟

بچه دار شدن پوریا پوتک

بالاخره تنها فرزند حیرت انگیز پوتک متولد شد.

بچه دار شدن پوریا پوتک
پسر دار شدن پوتک

پوریا عرب، ملقب به پوریا پوتک، یکی از رپران با استعداد نسل سوم رپ است که به تازگی، در یوتیوب نیز فعالیت خود را آغاز کرده است و به استریم بازی می‌پردازد. او چندی پیش اعلام کرده بود که همسرش حامله است و پسری را در راه دارد.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ پوتک شاخ مارکت کیه

دانلود آهنگ پوتک و لیتو ناسا

او  روز گذشته، تصویری از پسرش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که پسرش به دنیا آمده است. پوریا پوتک متولد ۲۷ ژوئن ۱۹۹۱، اهل تهران، خواننده و یوتیوبر است.

سبک شعر های «پوتک» اعتراضی با زبان تند و همراه با بیان مفاهیم فلسفی و عقیده‌ای است. انتشار آلبوم‌های پیاپی با ساختار تکست نویسی قوی، باعث شناخته شدن هرچه بیشتر پوریا در سال ۹۴ شد.

پسرداری پوتک

بچه دار شدن پوریا پوتک
پسر پوریا پوتک

اولین فیلم از بچه پوتک در بیمارستان و لحظه به دنیا اومدنش را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *