شغل جدید و جنجالی ریحانه پارسا در ترکیه [+عکس]

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی‌ است که اخیرا با انتشار استوری خودش از شغل جدید ریحانه پارسا در ترکیه رونمایی کرد و باعث به وجود آمدن جنجال بسیاری شد.

ریحانه پارسا در ترکیه بیشتر از دو سال است که در ترکیه زندگی می‌کند و اخیرا با انتشار استوری‌ اینستاگرامی، شغل ریحانه پارسا را نشان داد. استوری ریحانه پارسا با رونمایی شغل جدیدش حواشی زیادی به وجود آورده است.

شغل جدید ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا، زاده ۱ اسفند ۱۳۷۷، بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایز حافظ در رشته بهترین بازیگر زن درام شد.

ریحانه پارسا بیش از دو سال است که در ترکیه ساکن شده است. در این مدت هم او شغلی نداشت و تنها به فعالیت در شبکه های اجتماعی و ورزش مشغول اشت. برخی هم مدعی بودند که او به شبکه های فارسی زبان یا پروژه های سینمایی خارجی می پیوندد؛ ولی تمام این‌ها شایعه‌ای بیش نبودند. و حالا او با انتشار یک استوری از شغل جدیدش رونمایی کرده است.

در ادامه می‌توانید استوری ریحانه پارسا را ببینید:

شغل جدید ریحانه پارسا در ترکیه
استوری ریحانه پارسا

شغل ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشته نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. او در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد. فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامه خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

ریحانه پارسا بعد از حواشی زیاد در تاریخ 28 مهر 1399 چشم خود را بر روی شهرت و فعالیت بازیگری خود در ایران بست و برای همیشه مهاجرت کرد که این خبر از سمت یکی از همکاران او تائید شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *