ببینید: عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قادری

به تازگی عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قادری جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب عکس همسر دوم ایرج قادری می‌توانید تصویر همسر دوم ایرج قادری را ببینید.

عکسی جالب و دیدنی از ایرج قادری بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی که سالهاست فوت کرده در کنار پسر و همسر دومش منتشر شد. در ادامه می‌توانید عکس دومین همسر ایرج قادری را مشاهده کنید. ایرج قادری پس از اخذ دیپلم، در رشته داروسازی در دانشگاه پذیرفته شد اما تحصیلات را ناتمام رها کرد و به هنر رو آورد.

عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قادری

عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قادری
تصویر همسر دوم ایرج قادری را در ادامه ببینید

قادری فعالیت در سینما را سال 1334 با بازی در فیلم «چهار راه حوادث» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز و سال 1341 شرکت سینمایی پانوراما را تأسیس کرد. وی که اغلب به عنوان یکی از فیلمسازان سینمای پیش از انقلاب شناخته می شود، فعالیت خود در دوران پس از پیروزی انقلاب را با ساخت «تاراج» ادامه داد. بعد از این فیلم و تا اوایل دهه 70 فیلمی نساخت و با درام جنایی «می خواهم زنده بمانم» فیلمنامه ای از رسول صدرعاملی و براساس داستان زندگی پدرام تجریشی فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

متن توبه نامه ایرج قادری:

“بدینوسیله به اطلاع ملت شریف میرساند نظر به اینکه در دوران 21 سال فعالیت سینمائی خود قبل از انقلاب اسلامی در ساختن تعدادی از فیلمهایم در رابطه با درگیریهای شدید مالی حاکی از فیلمسازی شخصی و دربدری بمدت 14 سال و برخوردهای جنون آمیز در مقابل طلبکارها و در نتیجه گرفتار شدن در چنگ نزول خواران و فشار بیش از حد و بالاخره چهارچوب های قراردادی بی معنی و سلیقه و خواستهای تحمیلی تهیه و دستگاه در جو حاکم ناچارد ر مسری غلط قرار گرفته بودم لذا اکنون با توبه بدرگاه خداوند متعال و همچنین تشکر از تک تک مردم و تشکر از بخشش و گذشت هموطنان عزیز و پر مهر به امید خدای بخشنده و متعال آمادگی خود را در راه خدمت به اسلام و ملت مسلمان ایران در جوی سالم اعلام میکنم.

عکس همسر دوم ایرج قادری

در ادامه می‌توانید عکس دومین همسر ایرج قادری را مشاهده کنید:

عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قادری
تصویر همسر دوم ایرج قادری

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *