ببینید: استایل جدید سحر قریشی با لباس عربی در دبی +[عکس تتو جدید سحر قریشی]

تصویری از استایل جدید سحر قریشی با لباس عربی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، درحال چرخیدن است و بسیار پربازدید شده است.

به تازگی عکسی از لباس های عربی سحر قریشی در اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب با خبر لباس عربی سحر قریشی همراه ما بمانید.

استایل جدید سحر قریشی با لباس عربی

  • استایل عربی سحر قریشی

به گزارش منابع خبری:

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است. در ادامه می‌توانید عکس لباس های عربی سحر قریشی در دبی را مشاهده کنید:

استایل جدید سحر قریشی با لباس عربی
استایل جدید سحر قریشی با لباس عربی

تتوی جدید سحر قریشی

به تازگی استوری سحر قریشی با تتو توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا این استوری را مشاهده کنید. سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. به تازگی تتوی جدید سحر قریشی جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب تتو دیده نشده سحر قریشی می‌توانید عکس تتو جدید سحر قریشی را مشاهده کنید.

تتوی جدید سحر قریشی
استوری سحر قریشی با تتو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید

همین چند روز قبل بود که سحر قریشی با انتشار چند ویدئو از شغل جدیدش در امارات پرده برداشت. او در این ویدئو نشان می داد که وارد حوزه مدلینگ و تبلیغات شده است. بعد هم در اولین قدم سرمایه گذاری در املاک این کشور را تبلیغ می کرد. او حالا هم تصویری از خود و نزدیکان اش در دبی در حال ورزش کردن منتشر کرده است.

تغییر نام سحر قریشی ؛ حماسه ای جدید از این بازیگر پرحاشیه

اما موضوعی که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است، افزایش قابل توجه تتوهای عجیب و غریب سحر قریشی بوده است. برخی کاربران بار دیگر این گمانه را مطرح کرده اند که او در مسیر امیر تتلو شدن گام برداشته است. در مقابل سحر قریشی نیز به این گمانه ها واکنشی نشان نداده است.

تتو دیده نشده سحر قریشی

در ادامه می‌توانید عکس تتو جدید سحر قریشی را مشاهده کنید:

تتوی جدید سحر قریشی
استوری سحر قریشی با تتو

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *