شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

فیلم ادا بازی سامان گواران با چهره های مطرح سینما جنجالی شد. با تماشای شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری توسط هوش مصنوعی همراه باشید.

سامان گواران با مهران مدیری شوخی کرد. به تازگی ویدیویی از تقلید چهره و صدای چهره های مطرح با هوش مصنوعی وایرال شده که باعث تعجب همه شد. هوش مصنوعی با علی دایی و مهران مدیری شوخی می‌کند.

توجه شما را به ویدیویی از شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری جلب می‌کنیم.

بازخوانی آهنگ یاسان با صدای هایده توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری توسط هوش مصنوعی

تقلید صدای علی دایی مهران مدیری و هادی حجازی فر توسط سامان گواران

شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری

ویدیویی که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان شوخی با هوش مصنوعی دست به دست می‌شود باعث تعجب یا حتی وحشت کاربران مجازی شده است. به طوری که حتی مردم کامنت‌هایی به اشتراک می‌گذارند و می‌گویند که هوش مصنوعی کم کم داره وحشتناک میشه.

دانلود آهنگ بیلی آیلیش شجریان هوش مصنوعی ؛ بدون سانسور [+متن]

سامان گواران یکی بازیگران کمئدی کشور است. زمانی که حرفی از تقلید صدا زده می‌شود. محال است که نام این شخص روی زبان‌ها نیاید. وی استعداد عجیبی در ادابازی و تقلید صدای افزاد مطرح دارد.

ویدیو تقلید صدای علی دایی مهران مدیری و هادی حجازی فر

در زیر فیلم تقلید صدای سامان گواران را تماشا می‌کنید.

سامان گوران بازیگر و کمدین کشورمان در روز 19 دی ماه سال 1364 در خرم آباد به دنیا آمد. سامان گوران دانشجوی انصرافی رشته تئاتر بوده و با بازی در یک مجموعه طنز وارد تلویزیون شده است و بعد از آن با تقلید صداهایی که انجام داد در میان مردم شناخته تر شد.

استفاده از هوش مصنوعی در علم پزشکی [+جزئیات]

یکی از اتفاقات حاشیه ساز درباره سامان گوران مربوط به ماجرای خواستگاری او از پرستو صالحی می شود. در آبان ماه سال 96، پرستو صالحی در شب تولدش در برنامه شب جمعه با اجرای سامان گوران حضور داشت.

خواستگاری از خانم صالحی میان اجرای برنامه یکی از اتفاقات پرحاشیه درباره این دو بازیگر بود که البته این اتفاق در واقع یک شوخی بود که هر دو نفر آن را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *