‎گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام چهارصد میلیون تومانی ؛ چهره جدید بهاره رهنما جوان تر از همیشه! +[فیلم]

بهاره رهنما بازیگر حاشیه‌ساز سینما در ویدیوی تازه منتشر شده از او تحت عنوان گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام چهارصد میلیون تومانی خبرساز شده است.

بهاره رهنما در برنامه‌ای که حضور دارد از گزفتن وام صحبت می‌کند، او در این ویدیو اشاره می‌کند که ما هنرمندان و بازیگران به دلیل آنکه در سینما فعالیت می‌کنیم رئیس بانک هم باورش نمی‌شود که وامی برای خرید خانه بگیریم! همچنین به تازگی تصویری از چهره جدید بهاره رهنما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام چهارصد میلیون تومانی

گریه بهاره رهنما برای درخواست وام چهارصد میلیون تومانی

بهاره رهنما در ویدیو تازه منتشر شده در خصوص وام گرفتنش می‌گوید: این وامای بزرگ رو به کی میدن؟

گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام چهارصد میلیون تومانی

فیلم گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام خرید خانه

چهره جدید بهاره رهنما

به گزارش منابع خبری:

بهاره رهنما متولد ۹ آذر ۱۳۵۳ است و در تهران متولد شده است. او به تازگی با یک عکس از خودش اینستاگرامش را آپدیت کرده است. در ادامه می‌توانید تیپ جدید بهاره رهنما را مشاهده کنید:

چهره جدید بهاره رهنما
چهره جدید بهاره رهنما

بیشتر بخوانید:

فیلم منتشر شده از روضه خوانی بهاره رهنما شوکه تان می‌کند! [+فیلم]

لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در جزیره کیش

تنیس بازی کردن جنجالی بهاره رهنما ؛ ورزشکار شدن بهاره رهنما

این روزها بهاره رهنما از تنیس بازی کردنش ویدیویی منتشر کرد. در این ویدیو خانم رهنما در حال تنیس بازی کردن است. طبق این ویدیو کاربران می‌خواهند بدانند بهاره رهنما تنیس باز حرفه‌ای است یا خیر؟ شما را به دیدن تنیس بازی کردن جنجالی بهاره رهنما دعوت می‌کنیم.

ورزشکار شدن بهاره رهنما

تنیس بازی کردن جنجالی بهاره رهنما

ویدیویی به تازگی بهاره رهنما از خودش در حال تنیس بازی کردن منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازیگر به صورت حرفه‌ای ورزش تنیس را دنبال می‌کند. همچنین استایل ورزشی او با کلاه در این ویدیوی جنجالی شده است. در این ویدیو می‌گوید به نظرم آدم‌های سیاستمدار خوب سرویس تنیس می‌زنن چون دقیقا به هدف می‌زنند.

جدید ترین عکس بهاره رهنما

مربی به او می‌گوید سرویس زدن توی تنیس سخت‌ترین موضوع این‌کاره. بهاره رهنما میگه ما دخترای شهرستانی نمی‌تونیم قشنگ سرویس بزنیم. این حرف او بازتاب زیادی در اینستاگرام داشت.

بهاره رهنما ورزشکار حرفه ای در رشته تنیس

در زیر ویدیویی از بازی تنیس بهاره رهنما را مشاهده می‌کنید:

بهاره رهنما بازیگر مطرح و جنجالی کشورمان است که حواشی زیاید در زندگی شخصی خود دارد. بهاره رهنما در تاریخ 10 آذر 1352 در شهر اراک متولد شده است. این روزها حواشی پیرامون بهاره رهنما تمامی ندارد و به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین فرد صدا وسیما شناخته می‌شود.

بهاره رهنما دو بار ازدواج کرده که از ازدواج اولش یک دختر به اسم پریا دارد. شایعاتی این روزها در مورد ازدواج سومش دست به دست می‌چرخد که او هنوز این خبرها را تکذیب نکرده است.

 

نام همسر اول بهاره رهنما مهراب قاسمخانی و نام همسر دومش امیر عباسی است که از هر دوی آنها طلاق گرفته است. پروین مقامی مادر بهاره رهنما نیز به عنوان بازیگری در این حیطه فعالیت دارد.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را هم انجام داده. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی دارد و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است که از نظر مخاطبان هیچکدام ارزش خواندن ندارند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام چهارصد میلیون تومانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *