لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در جزیره کیش

به تازگی لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در جزیره کیش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا تفریحات آن ها در کیش بسیار حاشیه ساز شده است.

لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی

لایو پر حاشیه نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی

بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی سه بازیگر زنی هستند که تحویل سال ۱۴۰۰ را در کیش گذرانده‌اند. ۴۱۲ هزار بازدید تعداد دفعاتی است که لایو بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در آغاز سال نو در جزیره کیش دیده شد. لایوی که در آن هیچ نشانی از علم به شیوع دم‌به‌دم بیشتر کرونا در کشور نیست.

بهاره رهنما بازیگر و نویسنده ایرانی، همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور است. بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. او یکی از بازیگران پر حاشیه است و فضای مجازی را با نام خود پر می کرد. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا از ازدواج اولش دارد.

لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی
ویدیویی از نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی, لایو پر حاشیه نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی, ویدیویی از تفریحات نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در کیش

ویدیویی از نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تفریحات نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در کیش را ببینید:

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد و تجربه دو زندگی زناشویی هم دارد . نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است و در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

بهاره رهنما به تازگی فیلمی کارگردانی و اکران کرده است. فیلم سینمایی عطر آخر اردیبهشت به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهاره رهنما با حضور بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، افسانه چهره آزاد و نیما رئیسی در گروه سینمایی هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو رونمایی شد.

لایو پر حاشیه نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *