ویدئو: مسخره‌ترین خوانندگی سحر قریشی را ببینید! ؛ فیلم سحر قریشی در باشگاه مردانه

ویدئوی پربازدید آواز خوانی سحر قریشی در دبی با استایل جدید باری دیگر این بازیگر را مورد توجه قرار داده است. ویدیوی آوازخوانی سحر قریشی در دبی را تماشا کنید.

سال‌ها پیش با پخش سریال تلویزیونی دلنوازان با چهره جدید آشنا شدیم. کاراکتر یلدا که معشوقه شاهرخ استخری در سریال بود. از آن سریال بود که سحر قریشی شناخته شد و مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

این بازیگر ایرانی بارها به خاطر زندگی شخصی‌اش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که به شخصه با این مسئله مخالف هستم. اما تا بوده چهره‌های معروف از همین راه نان شان در روغن بوده و مخاطب حواشی زرد نیز دست از زندگی شخصی افراد بر نمی‌دارند.

ببینید: ویدئوی پربازدید آواز خوانی سحر قریشی در دبی با استایل جدید

ببینید ویدئوی پربازدید آواز خوانی سحر قریشی در دبی با استایل جدید

مدت‌ها شایعه شد که سحر قریشی با فوتبالیست ایرانی رابطه دارد، بعد از آن حواشی دررابطه با کودکی و طلاق پدر و مادر سحر قریشی در رسانه‌ها منتشر شد. تا اینکه بمب اصلی ترکید؛ رابطه، ازدواج و طلاق سحر قریشی با امیر تتلو! البته همین سه مورد سوژه اصلی نبودند، استایل‌های متفاوت سحر قریشی، مصرف مواد مخدر، توهین‌های تتلو به او،‌ دست به زن، تتوهای جدیدی که زده بود و … همه موارد سوژه‌های خبری درباره این زوج بود.

افشاگری جنجالی سحر قریشی از راز عجیب زندگی اش در دبی !!!

بعد از مدتی از طلاق شان هم شایعاتی منتشر شد درباره پشت پرده ازدواج آن‌ها! که صرفا بابت افزایش توجه و درآمد و … ازدواج صوری کردند و همه این اخبار ساختگی بود. به هر حال هیچ وقت هیچ کس از اصل ماجرا نمی‌تواند سر در بیاورد و قصد قضاوت نداریم، مخاطب باید خودش  به داده‌هایی که وارد مغزش می‌کند توجه داشته باشد.

آوازخوانی سحر قریشی

به تازگی ویدیویی از خوانندگی سحر قریشی در دبیوایرال شده که در کنار آهنگ خواندن سحر قریشی، استایل جدید سحر قریشی در دبی مورد توجه هواداران این بازیگر قرار گرفته است. در ادامه ویدیوی آهنگ خواندن سحر قریشی در دبی را تماشا کنید.

خوانندگی سحر قریشی در دبی

فیلم سحر قریشی در باشگاه مردانه

در ادامه می‌توانید ویدیو سحر قریشی در باشگاه را ببینید:

در ویدیوی بالا استایل جدید سحر قریشی در دبی را تماشا می‌کنید.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: جنجالی‌ترین ویدئوی هفته: عروسی ولیعهد اردن + [فیلم فاش شده از همسر ولیعهد]

ویدئوی وایرال شده از نیلی افشار هم می‌تواند جالب توجه باشد که از طریق لینک زیر در اختیارتان قرار گرفته است:

فیلم کامل فایت جنجالی نیلی افشار و نازنین همدانی

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *