گریم ترسناک و عجیب رابعه اسکویی که نباید دید! + [تصاویر]

عکس جدید از گریم عجیب و متفاوت رابعه اسکویی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است. چهره خشمگین در عکس رابعه با لباس جدیدش غوغا کرد.

رابعه اسکویی (زادهٔ ۱۸ خرداد ۱۳۴۵) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده‌است. او مدتی در شبکه جم تی‌وی فعالیت داشته‌است. نام همسر وی علی مذنب زاده است.

در ۱۳ دی ۱۳۹۴ و به دنبال آن که چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی در یک فیلم ویدئویی منتشر گردید. اسکویی نوروز ۱۳۹۵ در گفتگویی با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی از انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

رابعه اسکویی بعد از دو سال حضور در خارج از کشور و فعالیت در شبکه جم تی‌وی ابراز پشیمانی کرد و در ۴ بهمن ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی کرد. وی مورد استقبال گسترده بازیگران قرار گرفت و در اولین مصاحبه‌اش هدف اصلی مهاجرت به خارج از کشور را توجه نکردن بعضی‌ها به هنرمندان در داخل کشور و تصمیم‌گیری شخصی خودش و همچنین هدف از بازگشت به ایران را بیماری و علاقه به وطن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

تجربه تلخ الناز شاکردوست قبل از بازی در شبی که ماه کامل شد [+ویدیو]

گریم عجیب و متفاوت رابعه اسکویی

گریم عجیب و متفاوت رابعه اسکویی
گریم متفاوت رابعه اسکویی

رابعه اسکویی متولد 1345 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران می‌باشد. این بازیگر مطرح ایرانی در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرده است. وی اولین بار با سریال صد سال به این سال‌ها اولین بار جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید:

از بین بردن حرمت‌ها توسط هوش مصنوعی ! آموزش شبیه سازی چهره [+ویدیو]

عکس رابعه اسکویی با لباس جدیدش

عکس جدید رابعه اسکویی

عکس رابعه اسکویی با لباس جدیدش
عکس جدید رابعه اسکویی

رابعه اسکویی با فیلم سک گشی کاندیدای بهترین نقش مکمل زن جشنواره فجر شد. او عاشق انواع چای و قهوه هست و در کل نوشیدنی ‌های گرم را دوست دارد. رابعه اسکویی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری‌هایی درباره پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش + تصاویر دوتایی

تصاویری از لاغری رابعه اسکویی

لاغری رابعه اسکویی
لاغری رابعه اسکویی

ازجان دنیز بازیگر و خواننده ترک در کنار همسر جوان ایرانی‌اش سمر دادگر

لاغری باورنکردنی رابعه اسکویی

لاغری بیش از حد رابعه اسکویی در یک عکس حبرساز شد. در این تصویر رابعه اسکویی با اندامی لاغر و موهای بلوند دیده می‌شود که تفاوت زیادی با تیپ گذشته‌اش دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *