تجربه تلخ الناز شاکردوست قبل از بازی در شبی که ماه کامل شد [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از حرف های دردناک الناز شاکردوست درباره تجربه تلخش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که نطر بسیاری از کابران را جلب کرده است.

اخیرا ویدیویی از تلخ ترین خاطرات الناز شاکردوست در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. گویا حرف های الناز شاکردوست درباره سختی هایش سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نجات نیمار از اتهام تجاوز + ماجرای ویدیوی دوربین مداربسته چیست؟ [+ویدیو]

حرف های دردناک الناز شاکردوست

سخنان ناراحت کننده الناز شاکردوست

حرف های دردناک الناز شاکردوست
سخنان ناراحت کننده الناز شاکردوست

امروز یک ویدیو از الناز شاکردوست در رسانه ها منتشر شد که بسیاری از مخاطبین فضای مجازی را تحت تاثیر گذاشت. الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار لو رفت! + فیلم عروسی را ببینید

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. در ادامه به زندگینامه الناز شاکردوست می پردازیم.

حرف های الناز شاکردوست درباره سختی هایش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تلخ ترین خاطرات الناز شاکردوست را ببینید:


تی تی (الناز شاکردوست) که بعد از اکران فیلم به یکی از کاراکترهای محبوب زن سینمای ایران تبدیل شد، یکی دیگر از زنان قربانی خشونت است که ذکر نامش خارج از لطف نیست. او که همواره سعی بر پوشاندن زندگی سرشار از خشونت و سختی خود داشت، بالاخر در جایی توسط دوربین روایت داستان شکار می‌شود.

امیرساسان (هوتن شکیبا) تنها پناهگاه به ظاهر امنی که تی‌تی به آن پناه می‌برد، حالا در اوج خشمی که حاصل از از دست دادن خود تی تی است، تبدیل به اصلی‌ترین تهدید زندگی تی تی و فرزندش شده.

درگیری تی تی با امیرساسان به اندازه قابل توجهی باعث خشم و اندوه مخاطبان شد اما غم واقعی زمانی در وجود دوست‌داران شخصیت تی تی شکل گرفت که او را از همیشه تنهاتر و مفلوک‌تر یافتند‌. تی تی بی پناه به قابی غم‌انگیز در سینمای امسال تبدیل شد که به این راحتی‌ها از ذهن پاک نمی‌شود‌.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *