واکنش آمبر هرد به شایعه کناره گیری اش ؛ در اسپانیا خوشحالم

پس از سفر آمبر هرد به اسپانیا، شایعاتی مبنی بر خداحافظی این بازیگر به انتشار رسید که واکنش آمبر هرد به شایعه کناره گیری اش را به همراه داشت.

چندی پیش، شایعاتی مبنی بر شایعات خداحافظی آمبر هرد از بازیگری به انتشار رسید که صحبت های امبر هرد درباره بازیگری و اسپانیا را با خودش به همراه داشت.

حرف های امبر هرد برای اسپانیا جنجالی دنبال شد و حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای رسانه به دنبال داشت.

واکنش آمبر هرد به شایعه کناره گیری اش

شایعات خداحافظی آمبر هرد از بازیگری

واکنش آمبر هرد به شایعه کناره گیری اش
شایعات خداحافظی آمبر هرد از بازیگری

امبر هرد در اولین اظهارنظر عمومی خود از زمان نقل مکان به این کشور اعتراف کرد و گفت:

من عاشق زندگی در اسپانیا هستم.

امبر هرد برای اولین بار گزارش‌هایی مبنی بر نقل مکان به اسپانیا پس از محاکمه‌ای که از خودش و جانی دپ به انتشار رسید را تایید کرد. همسر سابق او، جانی دپ از این بازیگر به دلیل بدنام کردن او در مقاله‌ای در سال 2018 شکایت کرد. بازیگر آکوامن فاش کرد که عاشق دوران حضورش در اسپانیا است و امیدوار است در پایتخت آن، مادرید بماند.

امبر هرد تایید کرد که به اسپانیا نقل مکان کرده است. ماه گذشته، گزارش شد که امبر به همراه دختر کوچکش اونا پیج، به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد.

صحبت های امبر هرد درباره بازیگری و اسپانیا

واکنش آمبر هرد به شایعه کناره گیری اش
حرف های امبر هرد برای اسپانیا

اکنون بر اساس گزارشی از ایندیپندنت، امبر در حال صحبت به زبان اسپانیایی با یک خبرنگار محلی در اسپانیا در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه او برای همیشه هالیوود را ترک کرده است، دیده شد.

این کلیپ که روز گذشته در TikTok منتشر شد. این ویدئو امبر را در حال صحبت با خبرنگاران محلی در خارج از خانه خود در مادرید دید. وقتی از او پرسیدند که چگونه زندگی جدید خود را اینجا در اسپانیا پیدا می‌کند، گفت:

من اسپانیا را خیلی دوست دارم.

سپس از او پرسید که آیا می‌خواهد مدت طولانی‌تری اینجا بماند، او افزود:

بله، امیدوارم. من عاشق زندگی در اینجا هستم.

امبر لارا هرد متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *