زن دوم رونالدو را دیده‌اید؟ شیلا سبت: حاضرم با رونالدو ازدواج کنم! [+عکس‌های شیلا سبت و فیلم]

یکی از کاربران می‌گوید اینست تفاوت بین فرهنگ ذهن آگاه! اگر زن دوم رونالدو را ندیده‌اید در ادامه نوشتا همسر جدید رونالدو همراه ما بمانید.

بنظر شما جورجینا چه رفتاری می‌کند می‌جنگد؟؟؟ برای آدم بی ارزشی مثل این حتی اگر بگوید می‌خواهم، رونالدو خیلی شیک می‌کشد کنار… نه که گیس و گیس کشی کند… این حرف برخی از کاربران بود که برای شما به عنوان مقدمه نوشتیم. در ادامه توجه شما را به عکس شیلا سبت مدل زیبای عربستانی جلب می‌کنیم.

زن دوم رونالدو را دیده‌اید؟

شیلا سبت مدل معروف عربستانی
شیلا سبت مدل معروف عربستانی

شیلا سبت: حاضرم با رونالدو ازدواج کنم!

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند.

شیلا سبت همسر رونالدو

شیلا سبت مدل زیبای عربستانی
شیلا سبت مدل زیبای عربستانی

رونالدو اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود.

ازدواج رونالدو با مدل عربستانی

شیلا مدل مشهور عربستانی
شیلا مدل مشهور عربستانی

شیلا سبت در خصوص ازدواج با رونالدو گفته:

حاضرم زن دوم رونالدو باشم

رونالدو دارای بیشترین بازی (۱۸۳)، بیشترین گل زده (۱۴۰) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (۱۴)، بیشترین بازی ملی (۱۹۸) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۲۲) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده‌است.

ویدئویی از شیلا سبت را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *