ببینید : تصاویری از دوربین مدار بسته از سرقت مسلحانه خودرو

به تازگی تصاویری از دوربین مدار بسته از سرقت مسلحانه خودرو در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از دوربین مدار بسته از سرقت خودرو با اسلحه در فضای مجازی منتشر شده است. گویا کیلیپی خشن از سرقت مسلحانه خودرو در اهواز درگیری های بسیاری را داشته است.

تصاویری از دوربین مدار بسته از سرقت مسلحانه خودرو

تصاویری از دوربین مدار بسته از سرقت مسلحانه خودرو
ویدیویی از دوربین مدار بسته از سرقت خودرو با اسلحه

این ویدیو از سرقت مسلحانه یک خودرو پژو در اهواز توسط دوربین مداربسته گرفته شده است. فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خبر از پیگیری موضوع و تحقیق در مورد شناسایی عاملان این سرقت مسلحانه داده است.

چندی پیش در جریان انتشار یک فیلم در فضای مجازی که منتسب به بندرماهشهر است یک شهروند بندرماهشهری در حال بردن خودروی خود به منزل مورد سرقت مسلحانه دو راکب موتور سوار قرار می‌گیرد در فیلم منتشر شده مشخص است که سارقان مسلح بدون هیچگونه ترس و پوشاندن صورت خود اقدام به سرقت مسلحانه خودرو می‌کنند.

کیلیپی خشن از سرقت مسلحانه خودرو در اهواز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دوربین مدار بسته از سرقت خودرو با اسلحه را ببینید:

پلیس سرهنگ حسین زلقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:

“این فرماندهی در راستای پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اهواز نسبت به راه‌اندازی گشت‌های محور اقدام کردیم.”

وی ادامه داد:

“مأموران گشت کلانتری ۲۰ اهواز موفق شدند باند چهار نفره سارقان مسلح که یک دستگاه کامیون کمپرسی را با بار سرقت کرده بودند را با یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و کامیون مسروقه نیز کشف و ضبط شد.”

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد:

“در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند. سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه سارقان مذکور در تحقیقات به ۶ فقره سرقت جاده‌ای معترف شدند، عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *