توضیح James Gunn درباره کار کردن در دی سی و مارول

توضیح James Gunn درباره کار کردن در دی سی و مارول توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به توضیح James Gunn درباره فعالیت در دی سی و مارول می‌پردازیم.

وقتی نوبت به ساخت یک فیلم ابرقهرمانی خوب می رسد، هم دی سی و هم مارول به دنبال جیمز گان هستند. در حالی که تایکا وایتیتی و جو و آنتونی روسو به اقتباس‌های MCU پایبند بوده‌اند و زک اسنایدر و پتی جنکینز تا کنون با دی‌سی وفاداری خود را اعلام کرده‌اند، گان بین این دو استودیو حرکت کرده است. چند سال پیش، جیمز گان، با هالیوود ریپورتر به گفتگو درباره تفاوت‌های کار با هر استودیو پرداخت. در ادامه با ما بمانید تا به مصاحبه هالیوود ریپورتر و جیمز گان بپردازیم.

توضیح James Gunn درباره کار کردن در دی سی و مارول

او پس از اولین فیلم ابرقهرمانی خود، نگهبانان کهکشان، گان قبلاً ثابت کرده بود که فردی است که یک استودیو باید به دنبال او باشد تا کمدی، اکشن و درام را به نمایش بگذارد. پس از موفقیت در باکس آفیس و در عین حال اکران گسترده فیلم بلند دیوید آیر در سال 2016، جوخه انتحار، دی سی برای ساختن دنباله فیلم فقط دنبال یک نفر بود؛ جیمز گان.

توضیح James Gunn درباره کار کردن در دی سی و مارول
توضیح James Gunn درباره فعالیت در دی سی و مارول

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش

گان که نه تنها به عنوان چشم انداز پشت فرانچایز Guardians of the Galaxy عمل می‌کرد، با کار به عنوان تهیه کننده اجرایی در هر دو فیلم Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame، داستان خود را در کل فرنچایز مارول وارد کرد. بنابراین، وقتی چند سال پیش نظراتی را منتشر کرد که اساساً می‌گفت با Safran و DC در مقابل کوین فایگی و مارول آزادی خلاقانه‌تری دارد، به نظر می‌رسد که با تصاحب اخیر او از دی سی، همه چیز مشخص‌تر شده است.

مصاحبه هالیوود ریپورتر و جیمز گان

او در این مصاحبه گفت:

کوین فایگی تهیه‌کننده فیلم‌های محافظان است. پیتر سافران تهیه‌کننده این فیلم است. در مارول، آنها نقش تهیه‌کننده و استودیو را واقعاً ایفا می‌کنند. و در دی سی، یک استودیو و سپس یک تهیه کننده وجود دارد، بنابراین از این نظر بسیار متفاوت است. و در واقع، من قبلاً به این سؤال پاسخ داده‌ام، و اکنون آرزو می‌کنم همیشه همانطور که گفتم به آن پاسخ می‌دادم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *