حضور احتمالی بازیگر سوپر گرل در فیلم های آینده دی سی [+جزئیات]

اخیراً خبری تحت عنوان حضور احتمالی بازیگر سوپر گرل در فیلم های آینده دی سی منتشر شد که طرفداران را شگفت زده کرد که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

ساشا کال بازیگر شخصیت سوپر گرل در فیلم فلش می‌باشد که اخیراً خبری تحت عنوان حضور ساشا کال در فیلم های دی سی به انتشار رسید. به نظر می‌رسد که بازیگر شخصیت سوپر گرل سعی دارد تا در فیلم‌های آینده دنیای دی‌سی حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

شاید یک دنباله از فیلم فلش ساخته شود

برترین قدرت های فلش

حضور احتمالی بازیگر سوپر گرل در فیلم های آینده دی سی

حضور ساشا کال در فیلم های دی سی

حضور احتمالی بازیگر سوپر گرل در فیلم های آینده دی سی
بازیگر شخصیت سوپر گرل

با نزدیک شدن به روز اکران فیلم فلش 2023، ساشا کال می‌گوید که دوست دارد به بازی در نقش سوپر گرل ادامه دهد، زیرا فیلم به رهبری ازرا میلر نقطه شروع خوبی برای این شخصیت است. کال به Entertainment Weekly گفت:

امیدوارم به بازی سوپر گرل ادامه دهم. من او را عمیقا دوست دارم! و فکر می‌کنم که فیلم فلش واقعاً شروعی برای داستان بزرگتر برای او است. ما واقعاً نمی‌توانیم او را زیاد بر روی پرده ببینیم و من احساس می‌کنم این شروعی برای یک داستان بزرگ‌تر است.

این بازیگر امیدوار است که در یک اقتباس بزرگ از سریال کمیک تحسین شده تام کینگ با تمرکز بر کارا زور ال بازی کند. او افزود:

Supergirl : Woman of Tomorrow یک کمیک باورنکردنی است. من آن را دوست دارم و فکر می‌کنم خیلی باحال است. بنابراین بله، امیدوارم که بازی در این نقش را حتما ادامه دهم.

حضور ساشا کال در فیلم های دی سی

حضور احتمالی بازیگر سوپر گرل در فیلم های آینده دی سی
شخصیت سوپر گرل در فیلم فلش

جیمز گان و پیتر سافران برنامه‌های خود را برای اقتباس از Supergirl: Woman of Tomorrow در ژانویه 2023 اعلام کردند. این فیلم بخشی از یک فصل بزرگتر DCU به نام Chapter 1: Gods and Monsters است که فاز اولیه یک فرنچایز به دقت به هم پیوسته را نشان می‌دهد. در آن زمان، گان این فیلم را به عنوان یک حماسه علمی تخیلی بزرگ توصیف کرد.

او بر پیشینه‌های متضاد سوپرمن و سوپرگرل تأکید کرد و اظهار داشت که در حالی که مرد فولادی به زمین فرستاده شد و توسط والدینی دلسوز بزرگ شد، کارا روی تکه‌ای از کریپتون بزرگ شد. در نتیجه، سوپرگرل به دلیل مشاهده مرگ غم انگیز اطرافیانش، احساس سرخوردگی و بدبینی پیدا کرد. تبلیغی اخیر از فلش، سوپرگرل را جلو و در مرکز قرار می‌دهد و قدرت‌های فوق العاده او را به نمایش می‌گذارد. ویدیو با این شروع می‌شود که کارا از فلش می‌پرسد که چرا او را نجات داده است. بری پاسخ می دهد: چون به کمک نیاز داشتی. بقیه‌ی کلیپ، سوپرگرل را نشان می‌دهد که با سربازان کریپتونی روبرو می‌شود و مجسمه‌ای را تخریب می‌کند.

جهت خواندن اخبار مارول و دی‌سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *