ویدیو : کنسرت متفاوت رضا صادقی در آلمان

به تازگی ویدیویی از کنسرت متفاوت رضا صادقی در آلمان در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از مردم ایرانی تبار این کشور در این کنسرت حضور پیدا کرده اند.

اخیرا ویدیویی از ازدحام ایرانی تبار ها در کنسرت المان رضا صادقی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا کنسرت هیجان انگیز رضا صادقی در آلمان بعد از ممنوع کاری اش در ایران حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

کنسرت متفاوت رضا صادقی در آلمان

کنسرت بزرگ رضا صادقی در آلمان

رضا صادقی، خواننده مشهور پاپ این روز‌ها برای برگزاری یک کنسرت در شهر مونیخ آلمان به سر می‌برد. کنسرت رضا صادقی حاشیه ساز شد. اتفاقی باورنکردنی در کنسرت رضا صادقی رخ داد. رضا صادقی یک هوادار بسیار متعصب دارد. کنسرت رضا صادقی پر از احساس شده است.

اصالت رضا صادقی از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است. او در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند.
کنسرت متفاوت رضا صادقی در آلمان
کنسرت بزرگ رضا صادقی در آلمان

ازدحام ایرانی تبار ها در کنسرت المان رضا صادقی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کنسرت هیجان انگیز رضا صادقی در آلمان را ببینید:

همچنین چندی پیش پس از ممنون کاری برخی خوانندگان کنسرت‌هایی که قرار است به روی صحنه بروند به ترتیب زمان، اجرای سیروان خسروی یکشنبه ۲۳ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، گروه ماکان ۲۳ بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، رضا صادقی سه‌شنبه ۲۵ بهمن در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و کنسرت نمایش کافه عاشقی از ۲۷ بهمن تا شش اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد، است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *