ویدیو : بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت

به تازگی ویدیویی از بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حالت تهوع محسن ابراهیم زاده در کنسرت در رسانه ها وایرال شده است. گویا ویدیو بد حالی محسن ابراهیم زاده وسط کنسرت سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت

حال وخیم محسن ابراهیم زاده

کنسرتی که در سانس نخست علیرغم مسمومیت شدید این خواننده برگزار شده و از اوایل سانس دوم، به دلیل تهوع و اوضاع جسمی وخیم این خواننده، بارها متوقف و از سر گرفته شد. این مسمومیت از سوی پزشک معالج، مسمومیت ویروسی تشخیص داده شده است.

بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت
حالت تهوع محسن ابراهیم زاده در کنسرت

بد حالی محسن ابراهیم زاده وسط کنسرت

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حالت تهوع محسن ابراهیم زاده در کنسرت را ببینید:

پس از حواشی و جنجال های کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه گزارش ها حاکی از آن است که ساعاتی پس از کنسرت ابراهیم زاده در بیمارستان بستری شده است، اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به تهران هستند.

در همین رابطه بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در خبری جدید به نقل از «مهدی کُرد»، تهیه کننده و مدیر برنامه های محسن ابراهیم زاده در توئیتر خود نوشت:
“عفونت وارد خون «محسن ابراهیم زاده» شده که خطرناک بوده و برگزاری کنسرت تهران این خواننده در هاله ای از ابهام است. اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به بیمارستانی در تهران هستند. برگزاری کنسرت تهران منوط به نظر پزشک معالج خواهد بود.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *