در کنسرت اخیر گوگوش چه گذشت؟ علت رفتار او چه بود؟ [+ویدیو]

در کنسرت اخیر گوگوش چه گذشت؟ بعد از جنجال اجرای ناکوک گوگوش در کنسرتش، علت رفتار گوگوش در کنسرت اخیرش چه بوده است؟ نظر کاربران را بخوانید.

کنسرت اخیر گوگوش

در ویدیویی که از کنسرت گوگوش منتشر شده، او سر طنز دارد و خیلی جدی رفتار نمی‌کند. البته او در اکثر کنسرت‌هایش حس شوخ طبعی را دارد، اما این بار کمی متفاوت است. ابتدا به زمان ساخت و اجرای برنامه آکادمی موزیک گوگوش اشاره می‌کند که سیزده سال از آن گذشته است.

بعد زمانی که پیانو را به روی سن می‌آورند متوجه نمی‌شود. زمانی که رهبر ارکستر، بابک سعیدی را معرفی می‌کند، رو به تماشاچیان می‌گوید:

خیله خب بسه دیگه!

کاربران در فضای مجازی علت رفتار گوگوش در کنسرت اخیرش را به خاطر کسالتش دانسته‌اند.

ویدیوی جنجالی کنسرت بد گوگوش


فائقه آتشین، روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۹، که با لقب گوگوش در میان اذهان به شهرت رسید، خواننده ایرانی و بازیگر سابقی که بنام گوگوش از سال‌ها پیش فعالیت داشته امروزه با اجراهای ناکوک خودش همه را انگشت به دهان گذاشته است. او از آغاز فعالیت خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده‌است. از او با عنوان «شاه‌ماهی موسیقی ایران» یاد می‌شود.

گوگوش عمدتا به‌خاطر تاثیراتش در موسیقی پاپ ایران مشهور است؛ اما در دهه‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۰ خورشیدی در فیلم‌های مختلفی نیز بازی کرده‌است. او در اواسط دهه ۱۳۵۰ به اوج شهرت و موفّقیت رسید و برای بازی در بی‌تا (۱۳۵۱) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشنواره سپاس شد. در طول آن دهه، برخی زنان ایرانی به‌طور گسترده‌ای از گوگوش تقلید می‌کردند.

جنجالی کنسرت بد گوگوش
جنجالی کنسرت بد گوگوش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *