ویدیویی از عاشقانه‌های اوزجان دنیز و همسر ایرانی‌اش در تولد 29 سالگی سمر دادگر

ویدیویی از عاشقانه‌های سمر و اوزجان در جشن تولد 29 سالگی سمر دادگر همسر اوزجان دنیز که ایرانی تبار است را در ادامه تماشا کنید.

تولد 29 سالگی سمر دادگر همسر اوزجان دنیز خواننده ترک

تولد 29 سالگی سمر دادگر همسر اوزجان دنیز خواننده ترک اینگونه سپری شد.


اوزجان دنیز و فیضا اکتان در سال 2018 ازدواج کردند و این ازدواج یک سال بعد به پایان رسید. حاصل این ازدواج یکساله پسری به نام کوزی است که به همراه مادرش فیضا زندگی می‌کند. از سال 2019 به بعد تاکنون اوزجان دنیز با همسر سابقش بر سر حضانت پسرشان و مسائل دیگری نظیر ویلایی که در آن زندگی می‌کردند، ماشینی که فیضا اکتان از آن استفاده می‌کرد و… در تنش هستند.

با این که هنوز اطلاعات چندانی از سمر دادگر در دسترس نیست، اما بنا به گزارش روزنامه ترکی حریت، مشخص است که او یک دختر ایرانی متولد ۱۹۹۴ است و اکنون ۲۷ سال دارد؛ یعنی ۲۲ سال کمتر از سن اوزجان دنیز! سمر در حال حاضر ساکن ترکیه است و یک طراح لباس و فعال در صنعت مد است.

عکس جدید اوزجان دنیز و همسرش

عکس جدید اوزجان دنیز و همسرش
عکس جدید اوزجان دنیز و همسرش

در رابطه با اسم این خانم:

ثَمر/ سَمر
این دو کلمه در تلفظ یکسان و در معنی مختلف هستند. ثمر به معنای «میوه» و در مجاز به معنای «حاصل و نتیجه» است اما سمر یعنی «افسانه و حکایتی که زبانزد است».


تولد بازیگر معروف ترکیه اوزجان دنیز

ویدیوی تولد بازیگر معروف ترکیه اوزجان دنیز را در ادامه ببینید:


ازجان دنیز خواننده ترک و دوست دختر ایرانی اش

ازجان دنیز خواننده ترک و دوست دختر ایرانی اش
ازجان دنیز خواننده ترک و دوست دختر ایرانی اش

در میان همین درگیری‌ها با فیضا آکتان، ناگهان خبرهایی مبنی بر رابطه عاشقانه و صمیمی میان اوزجان دنیز و سمر دادگر منتشر شد. سپس اوزجان دنیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محتوای:

زمانی که همه چیز را از دست دادم، در همان لحظه پیدایت شد. تو وجدانی، بهاری، دریایی، شنی… تو با قلب کوچکت در مقابل دنیا می‌ایستی… چه خوب که اینقدر سرسخت، صبور و قدرتمند هستی… تو نادر و بی‌همتایی

بر تمامی شایعات مهر تایید زد. به دنبال آن سمر دادگر نیز با کامنت عاشقانه‌ای که برای پست اوزجان دنیز گذاشت رسما این رابطه عاشقانه را تایید و علنی کردند. سمر دادگر یک دختر ایرانی است که در سال 1994 به دنیا آمده و تقریبا 22 سال از اوزجان دنیز کوچکتر است. این دختر ایرانی در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند و یک طراح لباس است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

گالری تصاویر عروسی ازجان دنیز و سمر دادگر

ازجان دنیز خواننده ترک و دوست دختر ایرانی اش

ازدواج مخفیانه اوزجان دنیز و سمر دادگر

اوزجان دنیز خواننده ترک و همسر ایرانی جوانش
اوزجان دنیز خواننده ترک و همسر ایرانی جوانش

اوزجان دنیز در گذشته یک ازدواج ناموفق داشته است. او که تصمیم داشت با دوست دختر ایرانی خود سمر دادگر ازدواج کند،‌ با مخالفت صریح مادرش مواجه شد. مادر اوزجان در مصاحبه ای گفته بود که به هیچ وجه با ازدواج آن‌ها موافق نیست.

مدتی بعد تصاویری از اوزجان دنیز خواننده ترک و همسر ایرانی جوانش در کویر منتشر شد، که نشان از ازدواج مخفیانه اوزجان دنیز و سمر دادگر داشت. در ادامه تصاویر سمر دادگر همسر ازجان دنیز را در کنار او تماشا کنید.

سمر دادگر همسر ازجان دنیز
سمر دادگر همسر ازجان دنیز

بیوگرافی ازجان دنیز (Özcan Deniz)

اُزجان دِنیز (به ترکی استانبولی: Özcan Deniz) (زادهٔ ۱۹ مهٔ ۱۹۷۲) خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان کردتبار اهل ترکیه است. وی در ۱۹ مه ۱۹۷۲ در شهر آنکارا به‌دنیا آمد. اُزجان کردتبار بوده و خانواده وی اهل شهر آگری در مرزهای ایران هستند. همچنین وی برادرزاده شاکرو خواننده آوازهای سنتی کردی است که به دنگ بژ شاکرو معروف بود. پنج سال بیشتر نداشت که خانواده اش به شهر کوچک آیدین کوچ کردند و او دوران نوجوانی و جوانی خود را در این شهر سپری نمود.

در سال ۱۹۹۳ با آلبوم “Meleğim” توانست به شهرت برسد. او در سال ۱۹۹۵ به خدمت سربازی اعزام و پس دو سال خدمت در ارتش با آلبوم “Yalan mı” و در کنار آن با بازی در سریال تلویزیونی با همان نام شهرت و محبوبیت اش دو چندان گشت. در حال حاضر با مشغله کاری زیاد در حوزه بازیگری و سینمایی باز هم در کنار این هم مشکلات موسیقی را ادامه داده و آلبوم‌های زیادی را منتشر نمود.

بیوگرافی ازجان دنیز
بیوگرافی ازجان دنیز, تصاویر عروسی ازجان دنیز و سمر دادگر

اختلاف سنی سمر دادگر و ازجان دنیز مدت‌ها سوژه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. اوزجان که هنوز با همسر قبلی اش اختلافاتی بر سر حضانت فرزندشان داشت، بدون رضایت مادر خودش مخفیانه با سمر ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به تولد 29 سالگی سمر دادگر همسر اوزجان دنیز خواننده ترک چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *