همنواز

ستایش تام هالند از تیموتی شالامی ؛ “او را تحسین می کنم”

به تازگی ستایش تام هالند از تیموتی شالامی جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب تعریف تام هالند از تیموتی شالامی به نظر تام هالند به تیموتی شالامی می‌پردازیم.

تام هالند یک بازیگر و رقصنده بریتانیایی است که به دلیل بازی در نقش مرد عنکبوتی به شهرت رسید. این بازیگر با وجود سن کمش نماد موفقیت است، به این معنا که فیلم های او بسیار محبوب بوده و نماد فیلم های اکشن ابرقهرمانی است. تام هالند در ۱ ژوئن ۱۹۹۶ در لندن به دنیا آمد خانواده او به هنر نزدیک هستند، پدر یک کمدین بریتانیایی و مادر یک عکاس مشهور لندنی است. تام سه برادر کوچکتر دارد که تام برای آنها الگوست.

ستایش تام هالند از تیموتی شالامی

نظر تام هالند به تیموتی شالامی

تام هالند در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» از «تیموتی شالامی» ستایش می‌کند:

«او را تحسین می‌کنم. واقعاً به عنوان یک رفیق دوستش دارم. و دوست خوبی است در این حرفه بی‌رحمانه.»

این دو برای نقش‌های بسیاری از جمله «مرد-عنکبوتی» و «ویلی وانکا» با یکدیگر رقابت کرده‌اند.

ستایش تام هالند از تیموتی شالامی
تعریف تام هالند از تیموتی شالامی

تعریف تام هالند از تیموتی شالامی

هالند در ویمبلدون به مدرسه ابتدایی رفت و در سال ۲۰۰۸ به کالج وارد شد. تام به عنوان دانشجو به رقص علاقه داشت. بنابراین به مدرسه رقص وارد شد و در مسابقات شرکت کرد. این پسر در ده سالگی در رقص هیپ هاپ چنان موفق بود که به رقابت ها دعوت شد.

هالند تصور می کرد در این زمینه شانسی ندارد و فکر نمی کرد هرگز به طور حرفه ای برقصد. کارگردان نظر دیگری داشت و نوجوان را انتخاب کرد، گرچه این نوجوان بی تجربه بود. تام هنوز مهارت های خود را از دست نداده و هنوز یک رقصنده موفق است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *