عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی از نگاه سایت فیگار

برخی از دوستی ها در کمیک های دی سی از نظر برخی مخاطبین عجیب است. در ادامه می خواهیم عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی را به شما معرفی کنیم.

دی سی کامیکس عجیب ترین دوستی‌های شناخته شده برای طرفداران کتاب‌های مصور را دارد. خواه شریک شدن دشمنان باشد یا شرورانی که با هم متحد می‌شوند، خوانندگان جفت‌های عجیب و غریبی را می‌بینند. دی سی کامیکس برخی از عجیب‌ترین دوستی‌های تمام دوران را نشان می‌دهد. در طول چندین دهه، عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی زیادی معرفی شده است، از جفت شدن قهرمانان با افراد مسخره گرفته تا شرورانی که متحدان دشمنان دیرینه آن‌ها می‌شوند.

این دوستی‌ها باعث شده که دی سی کامیکس از داستان های عجیب و جدید استفاده کند و خفن ترین دوستی های عجیب در کمیک های DC را خلق کند. بسیاری از این دوستی‌ها یک باره اتفاق می‌افتد که فقط در خدمت خط داستانی فعلی قرار بگیرند. در مقابل، دیگر دوستی‌ها بر سر مسائلی ساخته می‌شوند و تبدیل به روابط نمادینی خواهند شد که طرفداران سال‌ها پس از خلق این داستان‌ها در مورد آن بحث می‌کنند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی

  • دوستی های عجیب در کمیک های دی سی

در ادامه قرار است عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی

دی سی از عجیب شدن با دوستی‌های شخصیت‌های خود ترسی ندارد، زیرا عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی توجه طرفداران را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را با دیدن تغییری جذاب بین شخصیت‌ها به خواندن ادامه می‌دهد. در برخی موارد، این باعث می‌شود که برخی از شرورها بهترین دوستی‌ها را در کمیک‌ها داشته باشند؛ زیرا آن‌ها اهداف خود را کنار می‌گذارند تا به یک نیروی قدرتمندتر تبدیل شوند. مواقع دیگر، این بدان معناست که قهرمانانی که معمولاً به تنهایی کار می‌کنند، مانند بتمن و سوپرمن، باید اخلاق بسیار متفاوت خود را برای منافع بیشتر کنار بگذارند. صرف نظر از انگیزه، دوستی های خفن در کمیک های دی سی همیشه برای خوانندگان جذاب است و همچنان یکی از بهترین بخش‌های کمیک دی سی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Batman & Harley Quinn

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
دوستی های خفن در کمیک های دی سی

بتمن و هارلی کوین معمولاً در دو طرف قانون قرار دارند؛ اما مواردی وجود دارد که شوالیه تاریکی و ضدقهرمان مشهور با هم گرد هم آمده‌اند تا عجیب و غریب ترین دوستی ها در کمیک های DC ایجاد کنند. اما در حالی که هارلی عشوه گر است، یکی از معدود زنان در کمیک‌های بتمن است که رابطه عاشقانه عمیقی با بروس وین ندارد. اگرچه آن‌ها یکی از بامزه‌ترین دوستی‌ها در کمیک‌های دی‌سی هستند، برای خوانندگان عجیب است که بتمن را با کسی که بسیار نزدیک به دشمن اصلی‌اش است ببینند که صمیمی با آن شده است. اما شوخی‌های خنده‌دار آن‌ها به بتمن و هارلی اجازه داد تا ارتباط برقرار کنند که خوانندگان دوست دارند آن را ببینند، حتی اگر جنبه عجیب‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین نسخه هارلی کویین از کمیک های دی سی

بهترین کمیک های بتمن

Wonder Woman & Artemis

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
عجیب و غریب ترین دوستی ها در کمیک های DC

Wonder Woman و Artemis معمولاً با هم رقابت می‌کنند یا سعی خواهند کرد یکدیگر را ریشه کن کنند، مانند مینی سریال Wonder Woman: The Odyssey؛ اما در داستان‌های مختلف، دو جنگجوی قدرتمند با هم متحد می‌شوند تا دشمنی بزرگ‌تر را شکست دهند. در حالی که آن‌ها می‌دانند که نفع بزرگ‌تر را بر احساسات خود می‌گذارند، دیدن اینکه Wonder Woman با Artemis کنار می‌آید برای خوانندگان عجیب است، وقتی در نظر می‌گیرند که آرتمیس چند بار تلاش کرده است که  واندر وومن را بکشد و نقش او را به عهده بگیرد. اگرچه آن‌ها یکی از عجیب‌ترین دوستی‌ها را در کمیک‌های Wonder Woman دارند؛ اما این زوج مشترکات زیادی دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا حد وسطی پیدا کنند تا در مواقع نیاز روی آن بایستند.

بهترین کمیک های واندر وومن

Poison Ivy & Harley Quinn

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
جالب ترین دوستی های عجیب کمیک های دی سی

برای بسیاری از طرفداران، دیدن Poison Ivy و Harley Quinn در کنار هم عجیب نیست؛ زیرا این زوج به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. اما وقتی شخصیت آن‌ها شکسته می‌شود، عجیب به نظر می‌رسد که آن‌ها به این اندازه دوستان و عاشقان خوبی شده‌اند. روش‌های مبارزه آن‌ها بسیار متفاوت است؛ زیرا هارلی رویکرد فیزیکی بیشتری را در پیش گرفته است.

در مقابل، Poison Ivy منفعل‌تر است و از قدرت خود برای دستکاری طبیعت استفاده می‌کند تا اینکه دستانش را به خون کثیف کند. Poison Ivy حتی در پرتنش‌ترین موقعیت‌ها آرام‌تر است، در حالی که هارلی قوی‌تر است. هارلی و پویسون آیوی علیرغم اختلافاتشان یکی از جالب ترین دوستی های عجیب کمیک های دی سی با هم دارند.

Batman & Superman

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
خفن ترین دوستی های عجیب در کمیک های DC

بتمن و سوپرمن به‌عنوان دو تا از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور در تاریخ، چندین بار با یکدیگر درگیری داشته‌اند و این امر باعث شده است که دوستانه بودن آن‌ها با یکدیگر برای خوانندگان غیرمنتظره نباشند. اما در حالی که این قهرمانان دو قانون اخلاقی متفاوت را رعایت می‌کنند، هنوز لحظات خفن ترین دوستی های عجیب در کمیک های DC دارند.

در طول سال‌ها، بتمن به رمز خود مبنی بر نکشتن دشمنان خود پایبند بوده است، در حالی که سوپرمن بسیاری از شروران را کشته است. این باعث می‌شود که این دو نبرد حماسی در مورد نحوه مدیریت یک موقعیت داشته باشند. علیرغم اینکه تقریباً چندین بار یکدیگر را می‌کشند، قهرمانانی که عشق برادرانه دارند، خوانندگان آن را دوست خواهند داشت. بسیاری از میم‌ها دوستی بتمن و سوپرمن را توصیف کرده‌اند و نشان می‌دهند که گاهی اوقات رفاقت آن‌ها چقدر عجیب است.

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

Joker & Lex Luthor

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی

دور هم جمع شدن شرورها چیز عجیبی نیست؛ اما دیدن جفت لکس لوتور خونسرد، آرام و جمع شده با جوکر، چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند. دوستی غیرمنتظره آن‌ها صمیمی بود که خوانندگان کمیک این رابطه را فراموش نمی‌کنند. با وجود اینکه آن‌ها با قهرمانان مشابهی مبارزه می‌کنند، لکس لوتر و جوکر عادت کرده‌اند که مسئول برنامه‌های خود باشند. این بخشی از دلیل عجیب بودن دوستی آن‌ها بود: حتی از دست دادن کوچکترین قدرت هم نمی‌دانستند. این دو ترجیحات شخصی خود را کنار می‌گذارند تا دشمنان خود را برای همیشه ریشه کن کنند. لوتر و جوکر به عنوان یکی از عجیب‌ترین دوستی‌ها در کمیک‌های لیگ عدالت، ثابت کردند که فوق‌العاده هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های جوکر ؛ به همراه دانلود کمیک های جوکر به زبان فارسی

10 تا از بهترین سلاح های جوکر

Ambush Bug & Superman

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
دوستی های عجیب در کمیک های دی سی

سوپرمن کسی نیست که از کمک امتناع می‌کند؛ اما دوستی او با Ambush Bug، بسیار عجیب کرده است. Ambush Bug شخصیت عجیبی است، اما وقتی دوستی بین سوپرمن و مرد حشره مانند شکل گرفت، جزء دوستی های عجیب در کمیک های دی سی شد. برخلاف سوپرمن، Ambush Bug نمی‌تواند رازی را حفظ کند که بخش بزرگی از ابرقهرمان بودن است. Ambush Bug همچنین تمایل دارد موضع خود را در مورد قهرمان یا شرور بودنش تغییر دهد، کاری که سوپرمن هرگز انجام نمی‌دهد؛ زیرا او فقط به عنوان یک قهرمان معرفی می‌شود مگر اینکه نیروهای خارجی او را دستکاری کنند. این تفاوت‌ها آن‌ها را به یکی از عجیب‌ترین دوستی های کمیک سوپرمن تبدیل کرده است.

بهترین کمیک های سوپرمن

Batman & Catwoman

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
دوستی های خفن در کمیک های دی سی

در طول خط داستانی آن‌ها، دوستی زن گربه‌ای و بتمن به یک عاشقانه وحشی تبدیل شده است. با همه زمان‌هایی که Catwoman رهبری بتمن را بر عهده داشته است و بالعکس، عجیب است که آن‌ها هنوز هم می‌توانند خود را دوست بدانند. برای خوانندگان، واضح است که تعقیب یکدیگر بخشی از لذت جفت زن گربه‌ای و بتمن است. در حالی که هر کدام ادعا می‌کنند که می‌خواهند با دیگری باشند، اما یک چیز باعث می‌شود نظرشان تغییر کند. با غیرقابل پیش بینی بودن هر شخصیت، عجیب است که ببینیم چگونه دوستی آن‌ها ادامه می‌دهند؛ اما از آنجایی که آن‌ها دارای ویژگی‌های شخصیتی نامنظم هستند، به همین دلیل یکی از دوستی های خفن در کمیک های دی سی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های کت وومن

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

Green Arrow & Green Lantern

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
عجیب و غریب ترین دوستی ها در کمیک های DC

گرین ارو و گرین لنترن به نظر می‌رسد که باید با لباس‌ها و نام‌های مشابه خود شریک باشند. با این حال، این قهرمانان دارای لباس سبز رنگ، دارای شخصیت‌ها و وظایف بسیار متفاوتی در مورد قهرمانی‌های خود هستند. گرین ارو یکی از قهرمانی است که بیشتر در جنایات مهم‌تری علیه زمین درگیر می‌شود، در حالی که گرین لنترن از کهکشان محافظت می‌کند. صرف نظر از قدرت‌های مختلف، این قهرمانان وقتی احساسات خود را در مورد محافظ بودن مقایسه می‌کنند، نقاط مشترکی پیدا می‌کنند. همکاری قهرمانانی آن‌ها طولانی مدت بوده اما بدون چالش برانگیز نبوده است؛ زیرا آن‌ها بارها با یکدیگر جنگیده‌اند. پس از دیدن شدت جنگنده‌های آن‌ها، جای تعجب است که چگونه آن‌ها دوست هم باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های گرین لنترن

بهترین کمیک های گرین ارو

 

Rodunn & Aquaman

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
جالب ترین دوستی های عجیب کمیک های دی سی

یکی از عجیب و غریب ترین دوستی ها در کمیک های DC ،  آکوامن با رودون است. با وجود اینکه آن‌ها اکنون متحد هستند، زمانی بود که رودون سعی کرد آکوامن را بکشد، و دیدن آن‌ها به عنوان دوست عجیب هستند. معمولاً، تلاش برای کشتن شخص دیگری، تمام امیدهای دوست بودن را از بین می‌برد؛ اما این موضوع برای آکوامن مشکل ساز نبود. رودان و آکوامن گرد هم آمده‌اند تا از خانه خود در آتلانتیس محافظت کنند و این احساس وظیفه به آن‌ها پایه و اساس شراکتشان را می‌دهد. از آنجایی که آکوامن جان رودان را نجات داد، احساس تعهد نسبت به دوستی آن‌ها وجود دارد و دوستی آن‌ها را حتی عجیب‌تر می‌کند؛ زیرا هیچ احساس واقعی دوستی وجود ندارد، بلکه فقط وظیفه است.

 

Superman & Lex Luthor

عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی
عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی

کمیک‌های Justice League زمانی که لکس لوتر و سوپرمن را به‌عنوان متحد و نه شرور هم پیمان کرد، جالب ترین دوستی های عجیب کمیک های دی سی را برای خوانندگان ایجاد کرد. پس از سال‌ها جدال این دو، طرفداران از دیدن این شخصیت‌ها در کنار هم متحیر شدند. لکس لوتور در بیشتر زمان خود به عنوان یک نماد کمیک، بلای وجود سوپرمن بود. این امر دوستی آن‌ها را عجیب و غریب کرد؛ زیرا تصمیم برای جنگیدن با یکدیگر غیرممکن به نظر می‌رسید. اعتماد یکی از اجزای حیاتی یک دوستی است و با شک سوپرمن به نیات لوتر، شگفت‌انگیز بود که آن‌ها خود را دوست هم خطاب کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *