سالن زیبایی ساره بیات هنوز افتتاح نشده پلمپ شد! [+ویدیو]

بعد از انتشار ویدیوی حضور رضا گلزار در نمایشگاه ساره بیات در کنار رضا قوچان نژاد، خبر پلمپ سالن منتشر شد. علت پملپ سالن زیبایی ساره بیات بازیگر چیست؟

امین فردین یک خبرنگار ایرانی است، که اخبار زرد سینمای ایران را دنبال می‌کند و با ارائه اسنادی حقایقی را فاش می‌کند. زمانی که از او درباره پلمپ سالن زیبایی ساره بیات پرسیدند، او گفت:

بعد از مدتی با استفاده از پارتی بازی باز میشه، ورودی این سالن 100 میلیونه! این هنرمندا پارتی دارند!

افشای رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید) + ویدیوی لحظه بوسیدن

علت پملپ سالن زیبایی ساره بیات بازیگر

سالن زیبایی ساره بیات بازیگر‌ معروف که چند روز قبل با حضور رضا گلزار افتتاح شده بود به دلیل شرایط نامناسب برگزاری مراسم افتتاحیه پلمب شد.

ویدیویی از سالن زیبایی ساره بیات بازیگر را ببینید:


حضور رضا گلزار در نمایشگاه ساره بیات

تهران گردی محمدرضا گلزار و همسرش بعد از عروسی

حضور محمدرضا گلزار در میان جمعی از طرفدارانشون، در افتتاحیه مرکز خدمات زیبایی آبیش با مدیریت ساره بیات و شیرین مقدم

محمدرضا گلزار بازیگر محبوبی است که در زمینه مدلینگ و تبلیغات هم فعال است. او امروز در نمایشگاه ساره بیات حاضر شد. محمدرضا گلزار به تازگی ازدواج کرده که ازدواجش به شدت دچار حاشیه شده است. او با دختری به اسم آیسان ازدواج کرده است.

دابسمش طنز از مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار [+ویدیو]

حضور رضا قوچان نژاد در نمایشگاه ساره بیات


خواهر ساره بیات در نمایشگاه ساره بیات

ساره بیات یک خواهر به نام سروین دارد که ساکن خارج از کشور است. سروین بیات ، دختر دهه هفتادی، خواهر ساره بیات متولد ۲۳ دی در تهران است. سروین بیات که به تازگی به همسری رضا قوچان نژاد در آمد.

سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که با فوتبالیست کشورمان رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و مراسم ازدواج آنها نیز برگزار شده است. رضا قوچان نژاد در فروردین با سروین بیات ازدواج کرد.

اختلاف سن سروین بیات با رضا قوچان نژاد حدود ۳ سال است رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان است. قوچان نژاد متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد و فوتبالیست است. رضا قوچان نژاد فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی در هلند می‌باشد.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *