جنجال‌ها و حواشی در کنسرت خداحافظی شهرام شب پره + ویدیو

فیلم صحبت های شهرام و ویدیوی رقصیدن برزو ارجمند و مهناز افشار را در کنسرت خداحافظی شهرام شب پره باهم ببینیم. ماجرای این کنسرت چیست؟

شهرام شب‌پره خواننده لس آنجلس نشین در آخرین کنسرت تور خداحافظی اش از ترک آمریکا خبر داده!

شب پره گفت:

  • پس از شصت سال خوانندگی و خواندن برای ایرانیان قصد دارم از خوانندگی و موسیقی خداحافظی کنم و تصمیم گرفتم برای همیشه آمریکا را ترک کنم.
  • بر اساس صحبت های او برخی ایرانیان احتمال می دهند که او قصد دارد به ایران باز گردد.
  • قبلتر هم صحبت هایی برای بازگشت او به ایران انجام شده بود و او البته از معدود خوانندگانی است که در دوران احمدی نژاد توانست به ایران بیاید و تکلیف برخی از املاک خانوادگی خود را مشخص کند.
  • تاکید بر هنر بعنوان کالای سرگرم کننده و پرهیز از اظهارنظرهای تند سیاسی، شرایطی را فراهم کرده که شب پره برای بازگشت چندان مسیر دشواری نداشته باشد بخصوص که اغلب قطعات او در سال‌های اخیر بی سانسور بر روی فیلم‌ها و سریال‌های خانگی قرار گرفته و برخی آثار مانند فسیل هم بدل او را بازی داده‌اند.

کنسرت خداحافظی شهرام شب پره

فیلم رقصیدن برزو ارجمند و مهناز افشار

بهمن بابازاده (خبرنگار موسیقی) درباره بازگشت شهرام شب پره نوشته:

شهرام شب‌پره خواننده در آخرین کنسرت تور خداحافظی اش از ترک آمریکا خبر داده است. این خواننده شب گذشته در ادامه تور خداحافظی خود در آمریکا گفته: پس از شصت سال خوانندگی و خواندن برای ایرانیان قصد دارم از خوانندگی و موسیقی خداحافظی کنم و تصمیم گرفتم برای همیشه آمریکا را ترک کنم.

صحبت های شهرام شب پره درباره بازگشت به ایران با کامبیز حسینی را باهم ببینیم:


اخیراً خبری تحت عنوان خداحافظی خواننده ایرانی از عرصه موسیقی منتشر شد که وداع شب پره از موسیقی را نشان می‌دهد. شهرام شب پره خواننده پاپ خدافظی خودش از موسیقی پس از 60 سال به طور رسمی اعلام کرد.

تماشا کنید: مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند [+فیلم شهره صولتی در آخرین کنسرت شهرام شب پره]

ویدئوی پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران را ببینید !

خداحافظی شهرام شب پره از خوانندگی

شهرام شب پره خواننده پاپ

کنسرت خداحافظی شهرام شب پره
کنسرت خداحافظی شهرام شب پره

شهرام شب‌پره متولد ۱۷ بهمن ۱٣٢۶ خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. وی از پیشگامان و یکی از خواننده های محبوب موسیقی پاپ ایرانی است که از دههٔ ۱۳۴۰ خورشیدی فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

وی از مؤسسان گروه موسیقی بلک کتس بود و پیش از انقلاب علاوه‌بر انتشار ترانه در چندین فیلم نیز نقش‌آفرینی کرد. او پس از انقلاب ۱۳۵۷، از ایران مهاجرت کرد و در لس آنجلس به کارش ادامه داد. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده و آهنگساز با دیگر خوانندگان نامدار ایرانی مانند ابی، گوگوش، لیلا فروهر، شهره، ستار، سیاوش قمیشی، شهرام‌ صولتی و اندی همکاری داشته است.

خداحافظی شهرام شب پره از خوانندگی
کنسرت خداحافظی شهرام شب پره

شهرام شب پره در ١٧ بهمن ١٣٢۶ در تهران به دنیا آمد. پدر او محمد شب پره نظامی و سرهنگ بازنشسته ارتش بوده است و شهبال‌ شب‌پره هم برادر اوست. شهرام در سال ۱۳۴۰ و هنگامی که ۱۳ سال داشت، فعالیت موسیقی خود را به‌عنوان نوازنده ساز درامز آغاز کرد.

او کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان خواننده از تابستان سال ۱۳۴۳ (خورشیدی) و در ۱۷ سالگی از متل قو در سلمان‌شهر در شمال ایران با فعالیت در گروه آغاز کرد. در همان سال، گروه «شورشیان» یا ریبلز را به‌همراه ابراهیم حامدی و سیاوش قمیشی تشکیل داد.

وداع شهرام شب پره از موسیقی

خداحافظی شهرام شب پره از خوانندگی
کنسرت خداحافظی شهرام شب پره

شهرام شب پره خواننده و آهنگساز محبوب و یکی از پایه‌گذاران موسیقی پاپ ایرانی قصد دارد با دنیای خوانندگی خداحافظی کند. شب‌پره با برگزاری آخرین تور جهانی خود نزدیک به شش دهه فعالیت در عرصه موسیقی پایان می‌دهد. شهرام شب پره خواننده معروف لس آنجلسی مدتی قبل حرف هایی را درباره سیاوش قمیشی به زبان آورد که بسیار عجیب بود.

او گفت که آقای قمیشی کلاهبردار است و برای شعور و احساسات مردم ارزش قائل نیست. او تنها به دنبال راهی است که درآمد بیشتری از قراردادهایش به جیب بزند . وی ابراز داشت که آقای قمیشی در کنسرت هایش زنده نمی‌خواند و روی آهنگ ها لب می‌زند. همچنین قمیشی را انسان مادی و بی محبتی خواند که خیرش حتی به پسر خودش هم نمی‌رسد.

در انتها شهرام شب پره با پست کردن عکس‌های کنسرت خداحافظی خود متن زیر را به عنوان کپشن نوشت:

کنسرت خداحافظی شهرام شب پره
کنسرت خداحافظی شهرام شب پره

دُرود. تشکرى دارم از صمیم قلب از تمام همکاران عزیزم که در اخرین شب کنسرت من را پشتبانى کردن و زیبا ترین پیام ها را برایم فرستادن . 🌹 تشکر میکنم از تمام هنرمندان و هنرپیشه گان درجه یک داخل کشور و اکنون در لوس انجلس که من را مورد محبتشون قرار دادن 🙏
بى نهایت سپاسگزارم از تمام هموطنان ایرانى با حال و با معرفت در لوس انجلس که اخرین کنسرت مرا با حمایت و پشتبانى نورانى کردن . دمتون گرم ❤️❤️❤️❤️
در اخر تشکر ویژه دارم از تهیه کننده و کارگردان این ( تور خداحافظى) اقاى على رضا امیر قاسمى و تیم حرفه ایى ایشون . خانم فرحناز الوند . رضا الوند و دیگر دوستان براى این شب به یاد ماندنى.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *