ببینید : ویدیو وایرال شده از خواستگاری ده هشتادی

به تازگی ویدیو وایرال شده از خواستگاری ده هشتادی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را از سوی کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا کلیپ جدید خواستگاری ده هشتادی در رسانه ها پخش شده است. گویا ویدیو عجیب از خواستگاری یک ده هشتادی سر صدای بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرده است.

ویدیو وایرال شده از خواستگاری ده هشتادی

جالب ترین ویدیو از خواستگاری ده هشتادی

فیلم خواستگاری به سبک غربی و ذوق زدگی عجیب دختر دهه هشتادی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

فیلم منتشر شده از خواستگاری به سبک غربی در یک مهمانی شبانه و ذوق زدگی عجیب دختر دهه هشتادی در ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و زنگ خطر فرهنگی را برای مسئولان به صدا درآورده است.

ویدیو وایرال شده از خواستگاری ده هشتادی
جالب ترین ویدیو از خواستگاری ده هشتادی

کلیپ جدید خواستگاری ده هشتادی

در ادامه می‌توانید ویدیو عجیب از خواستگاری یک ده هشتادی را ببینید:

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، پسر جوانی در یک دورهمی از دختری به روش غربی ها خواستگاری می کند و دختر دهه هشتادی در واکنش به این اقدام با ذوق زدگی رفتار عجیب و غریبی از خود به نمایش می گذارد.

انتشار ویدیوی این خواستگاری واکنش های منفی بسیاری در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته و کاربران با هشدار به مسئولان فرهنگی کشور خواستار تسریع در تبیین فرهنگ ایرانی و اسلامی ازدواج در میان جوانان دهه هفتادی و هشتادی شدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *