همنواز

ویدیو: همخوانی دو دختر در کنسرت گرشا رضایی

به تازگی، ویدئویی مبنی بر همخوانی دو دختر در کنسرت گرشا رضایی وایرال شده که حواشی و بازتاب‌های گسترده‌ای را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی در اینستاگرام وایرال شد که همخوانی کردن دختران کوچک در کنسرت گرشا رضایی را تحت عنوان آواز خواندن دو دختر در کنسرت را نشان می‌دهد که بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت. کنسرت گرشا رضایی و همخوانی دو دختر این ویدئو را به انتشار گذاشت که بازتاب گسترده‌ای را کسب کرد.

همخوانی دو دختر در کنسرت گرشا رضایی

همخوانی کردن دختران کوچک در کنسرت گرشا رضایی

گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت 1363 در لرستان، خواننده است. او نوازنده و آهنگساز حرفه‌ای با اصالت لری می‌باشد که با صدای به ارث رسیده‌اش در موسیقی پاپ می‌درخشید و در کنار آن تدریس را نیز ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ایجاد درگیری در کنسرت گرشا رضایی بر سر حجاب

او درباره علاقه‌اش به موسیقی گفت:

علاقه‌ام به موسیقی از 6–7 سالگی شروع شد و خانواده مادری‌ام و به‌خصوص دایی‌هایم که صدای زیبایی داشتند نقش زیادی در مسیر علاقه‌ام داشتند.

از 13 سالگی به‌صورت جدی موسیقی را با حضور در کلاس‌های گیتار و در سبک فلامنکو کلاسیک شروع کردم سپس شروع به یادگیری گیتار الکترونیک سبک رام کردم در کنار این‌ها، نواختن پیانو، سه تار، کمانچه و بربط را هم ادامه دادم اما ساز تخصصی ام گیتار الکترونیک می‌باشد.

همخوانی دو دختر در کنسرت گرشا رضایی
همخوانی کردن دختران کوچک در کنسرت گرشا رضایی

آواز خواندن دو دختر در کنسرت

در ادامه می‌توانید ویدئویی کنسرت گرشا رضایی و همخوانی دو دختر را ببینید:

گرشا فعالیت حرفه‌ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی شروع کرد سپس رهبر ارکستر و صدا برداری بود و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می‌کرد. گرشا در اولین تجربه حرفه ای خود سال 1392 وقتی 29 ساله بود توانست تیراژ سریال دولت مخفی را بخواند که نقش زیادی در شناخته شدنش داشت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *