خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت در سریال محبوب ویچر [+جزئیات]

امروز خبری مبنی بر خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت در سریال محبوب ویچر در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از طرفداران این سریال را ناراحت کرده است.

چند دقیقه پیش خبری مبنی بر کناره گیری هنری کویل از نقش گرالت در رسانه ها پخش شد. گویا خبر بازی نکردن هنری کویل در نقش گرالت بسیاری از طرفداران این سریال را ناراحت کرده است.

خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت

بازی نکردن هنری کویل در نقش گرالت

هنری کویل، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون طی لحظاتی احساسی از رویداد TUDUM شبکه نتفلیکس، به‌صورت رسمی به‌خاطر پایان یافتن دوران نقش‌آفرینی او در سریال The Witcher، از مردم و بازیگرهای دیگر سریال ویچر خداحافظی کرد.

هنری کویل در این مورد این موضوع گفت:

“از همه‌ی شما بسیار ممنونم. متشکرم. واقعا محبت‌تان را احساس می‌کنم و من هم عاشق شما هستم. حضور در اینجا، احساسی عالی دارد.”

در ادامه افزود:

“راستش فقط می‌خواهم در رابطه با هم‌بازی‌هایم صحبت کنم. چون همکاری با شما بسیار لذت‌بخش و افتخارآمیز بود. شما نکات ظریف و دقیق زیادی را به این شخصیت‌ها اضافه کردید. کاری که با این شخصیت‌ها انجام داده‌اید، زحمت داشت و نیازمند تلاش و اهمیت دادن بود. باور کنید که همکاری با شما بزرگ‌ترین لذت بود.”

خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت
بازی نکردن هنری کویل در نقش گرالت

کنار گذاشت نقش گرالت توسط هنری کویل

خداحافظی هنری کویل از نقش گرالت
کناره گیری هنری کویل از نقش گرالت

هنری کویل در آخر گفت:

“پس فقط می‌خواهم بگویم که دلم برای‌تان تنگ خواهد شد. دلم برای شما بسیار تنگ خواهد شد.”

هنری کویل به انگلیسی Henry Cavill در 5 مه 1983 در سن هلیه، جرزی جزیره های مانش متولد شد. مادرش، ماریان معاون بانک بود و پدرش کالین کاویل، سهامدار بودند. هنری سه برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. قد او 185 سانتمیتر است. او دوران ابتدایی را در مدرسه ی سنت مایکل در جرزی گذراند و از دبیرستان استو در بوکینگهام شایر، انگلیس فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *