ویدیو : ایستادن رامین رضاییان به احترام سواد مهران مدیری

به تازگی ویدیویی از ایستادن رامین رضاییان به احترام سواد مهران مدیری در فضای مجازی وایرال شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از تشویق و ایستادن رامین رضاییان برای مهران مدیری در رسانه ها پخش شده. گویا تشویق کردن مهران مدیری توسط رامین رضاییان بسیاری از مخاطبین شبکه های اجتماعی را شوکه کرده است.

ایستادن رامین رضاییان به احترام سواد مهران مدیری

ایستادن رامین رضاییان برای مهران مدیری به خاطر سوادش

ایستادن رامین رضاییان به احترام سواد مهران مدیری
ایستادن رامین رضاییان برای مهران مدیری به خاطر سوادش

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته اول مردادماه 99 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت که در این قسمت رامین رضاییان ایستاده این هنرمند را تشویق می‌کند. رامین رضاییان فوتبالیست کشورمان مهمان شب گذشته برنامه دورهمی شد و پای گفتگو با مهران مدیری نشست.

رامین رضاییان بازیکن تیم ملی کشورمان که سابقه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس را هم در کارنامه فوتبالیش اش دارد شب متفاوتی را در برنامه دورهمی تجربه کرد.

تشویق کردن مهران مدیری توسط رامین رضاییان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تشویق و ایستادن رامین رضاییان برای مهران مدیری را ببینید:

مهران مدیری درباره ازدواج نکردن رامین رضاییان از او پرسید که گفت:

“بعد از کار معدن قانع کردن آقای مدیری کار خیلی سختی است و در ادامه گفت:من اینقدر دغدغه فکری زیادی نسبت به فوتبال دارم نتوانستم ازدواج کنم و این را هم میدانم بسیاری از فوتبالیست ازدواج کردند و موفق شدند اما تابحال شرایطش پیش نیامده که بتوانم کسی را کنار خودم داشته باشم و به او تعهد کامل داشتم باشم.”

رامین رضاییان ادامه داد:

“من عاشق تشکیل خانواده و بچه دار شدن هستم و طبیعتا وقتی عشق پدر و مادرم را میبینم واقعا حسودی میکنم به زیبایی این عشق. من روزی که بخواهم ازدواج کنم آگاهانه سراغش خواهم رفت چون میدانم که زندگی بالا و پایین زیاد دارد.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *