بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر طلا خون بهمراه فیلم مصاحبه

امروز می خواهیم بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر طلا خون بهمراه فیلم مصاحبه را برای شما قرار دهیم؛ این بازیگر اخیرا سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

اخیرا فیلم مصاحبه بازیگر طلا خون در برنامه فیس تو فیس شبکه تی وی پلاس در فضای مجازی وایرال شده است. در ادامه بیوگرافی بهار قاسمی به همراه فیلم مصاحبه خواهید دید.

بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر طلا خون بهمراه فیلم مصاحبه

شرح حال بازیگر طلا خون

بهار قاسمی بازیگر نسل جوان و جدید سینما و نمایش خانگی ایران، مهمان برنامه فیس تو فیس شبکه تی وی پلاس از دنیای جذاب خودش و هنر صحبت کرد. بهار قاسمی متولد فرودین ماه سال 1372 در شهر تهران ، بازیگر و نویسنده می باشد.

بهار قاسمی در فیلم خون طلا بسیار خوش درخشید و توانست خودش را به اهالی سینما از جمله شهاب حسینی،حسام منظور و… که با آن ها در این فیلم بازی کرده ثابت کند. وی این روز ها در سریال نمایش خانگی خون سرد مشغول است و به نظر میرسد در این سریال نیز به شهرت بیشتر برسد و بدرخشد.

بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر طلا خون بهمراه فیلم مصاحبه
شرح حال بازیگر طلا خون

بیوگرافی بهار قاسمی به همراه فیلم مصاحبه

در ادامه می‌توانید فیلم مصاحبه بازیگر طلا خون را ببینید:

بهار قاسمی فعالیت در بازیگری را با تئاترهای به کارگردانی امیر ‌دژاکام در سال 1396 شروع کرد اما با بازی در نقش ناهید در فیلم سینمایی طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی در کنار شهاب حسینی به شهرت رسید. همچنین بازی او در نقش مهرنوش همسر دکتر کسری کیا (امیر آقایی)در سریال خون سرد دیده شد. از نمونه آثار قاسمی می توان به فیلم و سریال های آلرژی، مخفیگاه، اکازیون، ملکاوان اشاره کرد.

شمار افرادی که صفحه اینستاگرام بهار قاسمی را دنبال می کنند چیزی در حدود 8.5 هزار نفر می باشد. با توجه به شهرت و محبوبیت خانم قاسمی در میان مردم به نظر می رسد که باید شاهد رشد و پیشرفت بیشتر او در عرصه فضای مجازی باشیم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *