ویدیو : اجرای آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی

به تازگی ویدیویی از اجرای آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از اجرا آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی در کنسرتش در رسانه های مجازی پخش شده است. نخواختن تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی به صورت زنده نظر بسیاری از کابران را به خود جلب کرده است.

اجرای آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی

اجرا زنده تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی

اجرای زیبا و احساسی آهنگ هنوز چشمای تو مرحوم تورج شعبانخانی که این روزها تیتراژ سریال رهایم کن نیز می باشد توسط سینا شعبانخانی در کنسرتش. سینا شعبانخانی برادر زاده ی مرحوم تورج شعبانخانی می‌باشد.

قطعه آهنگ “من بی قرارم” درسال ۱۳۹۶ در سن ۲۹ سالگی اولین قطعه رسمی و مجاز سینا شعبانخانی بود که روانه بازار شد. او در طی فعالیت های خود با تنظیم کنندگان محبوبی مثل حامد برادران ، هومن نامداری ، میلاد ترابی ، معین راهبر و مصطفی مومنی و… همکاری داشته است. او تاکنون ۲۷ ترک و یک آلبوم به نام “جادوی خاص” از خود منتشر نموده است و بدانید که ۱۱ ترک از ۲۷ ترک مربوط به آلبوم جادوی خاص می باشد.

اجرای آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی
اجرا زنده تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی

 اجرا آهنگ تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی در کنسرتش

در ادامه می‌توانید نخواختن تیتراژ سریال رهایم کن توسط سینا شعبانخانی به صورت زنده را ببینید:

سینا شعبانخانی خواننده ایرانی در یک خوانواده 5 نفره هنرمند و با اصالت به دنیا آمده است که یک خواهر و یک برادر بزرگ تر دارد. پدرش نوازنده پیانو، عمویش فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از کنسرواتوار فرانسه و دیگر عمویش تورج شعبانخانی آهنگساز معروف می باشد.

این خواننده محبوب از سن ۱۷ سالگی وارد دنیای موسیقی شد. یکی از بستگان نزدیک وی که نوازنده ارکستر سمفونیک تهران بود در خانه اش پیانو داشت، صدای پیانو و نواختن آن برای سینا خیلی جالب و هیجان انگیز بود. به این صورت او علاقه زیادی به پیانو پیدا کرد و همان پیانو را از وی خرید و حدود ۵ سال فقط نوازندگی می کرد. سینا در طی این ۵ سال به خوانندگی علاقمند شد و وارد دنیای خوانندگی شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *