ماجرای طلاق گلزار و آیسان از کجا منتشر شد؟ [+ویدیو دابسمش]

خبر طلاق گلزار و آیسان با ورود به ماجرای مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات شکل گرفت. با ما بمانید تا ماجرای طلاق آیسان و گلزار را برایتان تشریح کنیم.

بسیاری از خبرگزاری‌ها از این مورد می‌گویند که شواهد نشان می‌دهد گلزار در حال طلاق دادن آیسان آقاخانی است. اما سوال اینجاست که این اتفاق درباره ازدواج محمدرضا گلزار چه ربطی به ماجرای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات دارد؟

دابسمش طنز از مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار [+ویدیو]

خبر طلاق گلزار و آیسان حقیقت دارد؟

بسیاری از خبرنگارها سوالاتی را درباره جنجال عروسی و ازدواج محمدرضا گلزار مطرح می‌کنند که یکی از مهم‌ترین سوالات درباره ازدواج آیسان آقاخانی و گلزار این است که چرا عاقد را برای مراسم عقد به خانه‌ی خود نبرده‌اند تا این ویدئو پخش نشود و کسی اینهمه جنجال و شایعه‌پراکنی نکنند؟!!! درواقع ما هم می‌دانیم اگر کسی بداند که بسیار معروف و مشهور است و نخواهد خبری از وی وایرال نشود کارش را مخفیانه انجام می‌دهد نه در ملاء عام آن‌هم در محضری در خیابانی شلوغ!

طلاق آیسان و گلزار شایعه است؟

همه چیز از حضور گلزار در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات استارت می‌خورد که دست چپ گلزار را در این تصاویر می‌بینیم که هیچ حلقه‌ای در دست ندارد! در تصویر زیر حلقه ازدواج نداشتن محمدرضا گلزار را باهم ببینیم:

طلاق گلزار و آیسان
طلاق محمدرضا گلزار و آیسان

افشای رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید) + ویدیوی لحظه بوسیدن

در ادامه می‌توانید تصویری را از سایت آپارات ببینید که نشان می‌دهد خانواده گلزار و آیسان مدت‌ها قبل باهم رابطه داشته‌اند:

تصویری از مادر محمدرضا گلزار که بالای کولِ سمت چپ گلزار صورتشان مشخص است
تصویری از مادر محمدرضا گلزار که بالای کولِ سمت چپ گلزار صورتشان مشخص است

 

آرایش و پوشش عجیب ادا اجه بازیگر زن زیبای ترک + [مراسم عروسی ادا]

تصویری از آیسان اقاخانی و مادرشان
تصویری از آیسان اقاخانی و مادرشان

بیشتر بخوانید:


One thought on “ماجرای طلاق گلزار و آیسان از کجا منتشر شد؟ [+ویدیو دابسمش]

  1. از این دروغ ها خیلی شنیدیم و بعد دروغ بودنش ثابت شده و به نظرم ادم هایی مثل گلزار برای این که دنبال کنندگانشان بیشتر شود اتفاقا با همچین اخبار دروغی مشکلی نخواهند داشت شاید هم به وبسایت ها پول هم بدهند برای این اخبار دروغ ولی به نظرم برای مردم عادی اصلا محم نیست ادم غرب زده ای مثل گلزار که با فخر فروشی و بریز و بپاش های چندین میلیاردی طلاق بگیرد یا نه
    اتفاقا امثال این اقا زندگی شان خیر و برکت نخواهد داشت به دلیل اینکه به ساده ترین مبانی دین و شریعت پایبند نیستند حضرت فاطمه الزهرا سلام الله با ازدواج ساده خودش به ما الگو داده که اگر به دنبال محکم بودن پایه های زندگی خود هستید به جای اصراف دل چند فقیر را به دست بیارید و یا کمک به ازدواج چند ادم ناتوان بکنید
    امثال این اقا الگو نیستند و دنیا رو هم که داشته باشند برای خیلی از مردم عادی مثل من اصلا محم نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *