ویدیو : افشاگری مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش

به تازگی ویدیویی از افشاگری مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش در رسانه های مجازی پخش شد که سر صدای بسیاری را توسط کابران ایجاد کرد.

اخیرا حرف های مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش ، باز هم دردسر های بسیاری را برای خودش درست کرده است. گویا اظهارات مایلی کهن درمورد قلعه نویی در یک برنامه حاشیه ساز شده است.

افشاگری مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش

سخنان مایلی کهن پس از حاشیه های اخیرش

محمد مایلی کهن از بازیکنان و مربیان نامی فوتبال ایران است. او که سالها برای پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده، چندسالی است از دنیای فوتبال دور مانده اما همه به خوبی او را می‌شناسند که همواره سعی کرده حقایق فوتبال و ورزش ایران را بگوید.

 او گفته است:

“آقای قلعه‌نویی اصلا در لیست من نبود و به حرمت علی پروین ایشان را برای پیکارهای انتخابی جام ملت‌های ۱۹۹۶ دعوت کردم. به پروین گفتم علی‌آقا چون شما گفتید من می‌گویم چشم و دعوتش می‌کنم ولی در مورد میزان آمادگی‌آش خودم در اردو تصمیم می‌گیرم. علی آقا هم گفت این حق مسلم شماست.”

افشاگری مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش
سخنان مایلی کهن پس از حاشیه های اخیرش

حرف های مایلی کهن بعد از حاشیه های اخیرش

در ادامه می‌توانید ( تصویر یا ویدیو) را ببینید:

عجیب‌تر از این حرف، اشاره محمد مایلی‌کهن به موردی است که نشان می‌دهد امیر قلعه‌نویی در زمان بازی در استقلال، برای خودش اختیاری فراتر از بازیکن، قائل بوده است:

“در بهار سال ۷۵ برای برگزاری دیدار تدارکاتی به ترکمنستان رفتیم. آن‌جا شایعه شد که چون استقلال قهرمان لیگ آزادگان نشده آقای کاظم اولیایی مدیرعامل وقت باشگاه قصد دارد یک سرمربی خارجی برای استقلال بیاورد.”

همین آقای قلعه‌نویی که آن موقع داخل اردوی تیم ملی بود در واکنش به این شایعه گفت:

“اگر سرمربی استقلال بخواهد عوض شود من باید بگویم چه کسی را بیاورند. باید دید سرمربی تیم ملی، واکنشی به صحبتهای محمد مایلی‌کهن نشان خواهد داد یا نه.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *