ویدیو : راز بزرگ زندگی خاله سارا ؛ این رو تا حالا هیچ جا نگفته بودم!!

به تازگی ویدیویی از راز بزرگ زندگی خاله سارا در فضای مجازی قارسی پخش شده که این حقیقت را هیچ جایی حتی رسانه های مجازی نگفته است.

اخیرا خبری مبنی بر خاطره بد خاله سارا در فضای مجازی سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. گویا افشاگری خاله سارا بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرده است.

راز بزرگ زندگی خاله سارا

افشای راز خاله سارا

خاله سارا، مجری معروف برنامه کودک برای اولین بار در تلویزیون معجزه بزرگ زندگی خود را در برنامه «اعجوبه‌ها» بیان کرد. او‌ اولین بار با اجرای برنامه ی رنگین کمان در شبکه تهران با نام خاله سارا معروف شد و بعد از آن برنامه، به همین نام اجراهای دیگری نیز انجام داد.

البته سارا روستاپور را با نام خاله بهار هم می شناسند و او با این نام نیز، فعالیت های هنری زیادی را در زمینه کودک و نوجوان انجام داده است. او را اکنون به عنوان یکی از مجری های معروف صدا و سیما میشناسند که فعالیت عمده ای در زمینه کودک و نوجوان دارد

راز بزرگ زندگی خاله سارا
افشای راز خاله سارا

افشاگری خاله سارا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خاطره بد خاله سارا را ببینید:

سارا روستاپور یکی از گویندگان و مجریان بسیار فعال رادیو است که بیشتر فعالیت را در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است. سارا روستاپور  در 21 دی ماه 1360 در تهران به دنیا آمد. سارا روستاپور در خانواده ای کوچک به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر دارد.

سارا روستاپور ابتدا با اجرای برنامه رنگین کمان در شبکه تهران با نام خاله سارا به شهرت رسید و پس از آن برنامه اجراهای دیگری را با همین نام انجام داد. سارا روستاپور البته به خاله بهار نیز معروف است و با این نام فعالیت های هنری زیادی در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است. در فیلم زیر گفته های سارا روستا پور را در مورد راز بزرگش می شنوید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *