ویدیو : هدیه تولد خاص گرشا برای ابی

به تازگی ویدیویی از هدیه تولد خاص گرشا برای ابی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری توسط کابران برای این خواننده ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر کادوی تولد گرشا رضایی به ابی در رسانه ها پخش شده است. گویا هدیه گرشا به مناسبت تولد ابی بسیار ارزشمند و جذاب می‌ باشد.

هدیه تولد خاص گرشا برای ابی

هدیه خاص گرشا رضایی به ابی

امروز کلیپی از گرشا پخش شده که با یک آهنگ تولد ابی را تبریک می گوید. کنسرت اخیر گرشا رضایی، چهلمین سانس اجرای زنده این خواننده بود. البته گرشا عنوان نکرد که این چهلمین سانس، از آغاز دور جدید کنسرت‌ها که از بهمن‌ سال گذشته آغاز شده بود، است یا اینکه در سال جدید، به این رکورد دست یافته است. فارغ از هر یک از این گزاره‌ها، این چهل سانس، یک رکورد خوب به حساب می‌آید که رضایی نیز آن را بر روی سن اعلام کرد.

هدیه تولد خاص گرشا برای ابی
هدیه خاص گرشا رضایی به ابی

هدیه گرشا به مناسبت تولد ابی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کادوی تولد گرشا رضایی به ابی را ببینید:

گرشا رضایی خواننده سبک پاپ، نوازنده و آهنگساز متولد 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر ازنا در استان لرستان است و اصلاتا لر است. او اکثر سایت ها را می نوازد و مدتی موسیقی هم آموزش داده است.

او موسیقی را از سنین کم و کودکی شروع کرده است و آواز خواندن را از خانواده مادری اش به ارث برده است. از سن 13 سالگی به صورت جدی فعالیت را شروع کرده است. او نوازنده گیتار به سبک فلامنکو و کلاسیک است و گیتار الکتریک هم می نوازد و دوره های آموزش این سازها را برگزار کرده است. او پیانو، کمانچه، بریط و سه تار هم می نوازد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


One thought on “ویدیو : هدیه تولد خاص گرشا برای ابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *