ویدیو : حمایت سام درخشانی از رپ کن دختر +[استوری سام درخشانی درباره پیدا کردن اسم]

به تازگی ویدیویی از حمایت سام درخشانی از رپ کن دختر در رسانه های مجازی فارسی پخش شده حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر پشتیبانی کردن سام درخشانی از رپر دختر ایرانی در رسانه ها پخش شده است. گویا این رپر نام او را در موزیک ویدیو خود برده است.

حمایت سام درخشانی از رپ کن دختر

استوری سام درخشانی و پشتیبانی او از دختر رپر ایرانی

رپ کن های نسل چهارم فارسی در آهنگ ها از نام شخصیت های محبوب زیادی استفاده می‌کنند. حالا نوبت به سام درخشانی شده که “گندم” رپر دختر ایرانی از اسم و عکس او استفاده کرده است.

در ادامه می‌توانید پشتیبانی کردن سام درخشانی از رپر دختر ایرانی را ببینید:

استوری سام درخشانی درباره پیدا کردن اسم

جوک سام درخشانی برای پیدا کردن اسم

سام درخشانی بازیگر سینما، تلویزون و تئاتر است.سام درخشانی متولد سال ۱۳۵۴است. سام درخشانی لیسانس علوم تجربی دارد. سام درخشانی سال‌ها است ازدواج کرده و دو فرزند دارد. سام درخشانی در کارنامه اش تجربه مجری گری هم دارد. سام درخشانی چند وقتی است در استوری اینستاگرامش متن های طنزی منتشر می کند.

استوری سام درخشانی درباره پیدا کردن اسم
جوک سام درخشانی برای پیدا کردن اسم

تصویری از سام درخشانی در حال پیدا کردن اسم برای خودش

در ادامه می‌توانید تصویری از حواشی جدید درباره سام درخشانی برای اسم پیدا کردنش را ببینید:

استوری سام درخشانی درباره پیدا کردن اسم
تصویری از سام درخشانی در حال پیدا کردن اسم برای خودش

سام درخشانی در طول سه دهه اخیر همواره پرکار بوده و در سینما و تلویزیون مستمر بازی کرده است. اخیرا هم در مجموعه های شبکه نمایش خانگی حضورش پر رنگ تر شده است. سام درخشانی علاوه بر این ها، در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام نیز فعالیت زیادی دارد.

اما این فعالیت های سام درخشانی برعکس دیگر بازیگران، بیشتر روی استوری های طنزآمیز تمرکز دارد. این کار او منتقدان زیادی هم به تازگی پیدا کرده است. البته درخشانی به این انتقادها بی توجه بوده و اکنون با روزبه بمانی شوخی کرده است.

او در این باره نوشت:

“بخدا اگه وضعیت همینطوری پیش بره. روزبه بمانی هم اینجا نمی مونه.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *