واکنش جیمز کامرون به مرگ سرنشینان زیردریایی تایتان

به تازگی واکنش جیمز کامرون به مرگ سرنشینان زیردریایی تایتان توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به نظر جیمز کامرون ماجرای زیردریایی گمشده می‌پردازیم.

«جیمز کامرون» سکوتش را نسبت به مفقود شدن و سپس تأیید شدن مرگ سرنشینان زیردریایی توریستی «تایتان» متعلق به کمپانی «اوشن‌گیت» شکسته و در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» و «ای‌بی‌سی» گفت این اتفاق را نمی‌تواند «هضم» کند. در ادامه به جزئیات واکنش جیمز کامرون به ماجرای زیردریایی گمشده می‌پردازیم.

واکنش جیمز کامرون به مرگ سرنشینان زیردریایی تایتان

پنجشنبه شب این هفته مقامات رسمی تأیید کردند زیردریایی «تایتان» که از ۱۸ ژوئن به هدف بازدید از لاشه کشتی «تایتانیک» (Titanic) به اعماق اقیانوس اطلس رفته و مفقود شده بود منفجر شده و هر پنج سرنشین آن کشته شده‌اند.

واکنش جیمز کامرون به مرگ سرنشینان زیردریایی تایتان
نظر جیمز کامرون ماجرای زیردریایی گمشده

کامرون ۶۸ ساله که سی و سه مرتبه از لاشه «تایتانیک» بازدید کرده در مصاحبه با «ای‌بی‌سی» می‌گوید:

«بسیاری از اعضای جامعه از این زیردریایی به‌شدت ابراز نگرانی کرده بودند. چندین فرد کلیدی در جامعه مهندسین فروبری عمیق حتی به این کمپانی نامه نوشتند و گفتند کاری که می‌کنند برای حمل مسافر بیش از حد آزمایشی است و باید مجوز گرفت و غیره.»

واکنش جیمز کامرون به ماجرای زیردریایی گمشده

فیلمساز ادامه می‌دهد:

«از شباهتش با فاجعه «تایتانیک» مبهوت شده‌ام، جایی که کاپیتان درباره کوه یخ پیش رو هشدار می‌دهد اما با در شبی تاریک با تمام سرعت به سمت میدان یخ حرکت می‌کند و در نتیجه آن انسان‌های زیادی می‌میرند. برای ما، یک تراژدی بسیار مشابه است که در آن به هشدارها توجهی نشده و دقیقاً در همان مکان اتفاق می‌افتد، با همه غواصی‌هایی که در سراسر جهان در جریان است، فکر می‌کنم این اتفاق باورنکردنی است. واقعاً خیلی سورئال است.»

کامرون می‌گوید:

«دفعات زیادی به آن پایین رفته‌ام. سی و سه بار غواصی کرده‌ام و اتفاقاً حساب کرده‌ام که بیشتر از خود کاپیتان در آن روز روی کشتی بوده‌ام.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *