شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال [+عکس]

وریا غفوری یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران است که اخیراً خبری تحت عنوان شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال منتشر شد.

به تازگی خبری تحت عنوان شغل جالب وریا غفوری منتشر شد که شغل وریا غفوری بعد از فوتبال را نشان می‌دهد. وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران است که اخیراً عکسی جالب از شغل جدید او توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.

شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال

شغل جالب وریا غفوری

وریا غفوری این روزها پس از خداحافظی از فوتبال در کلاس‌های مربیگری حضور دارد و قصد دارد به زودی وارد این حوزه شود. به جز کلاس‌های مربیگری، اخیرا تصویری از کاپیتان سابق استقلال در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او به عنوان مراقب امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامشهر حضور یافته است.

شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال
شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال

وریا غفوری متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. غفوری فوتبال حرفه‌ای را سال ۱۳۸۶ از پاس همدان آغاز کرد. او سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده‌است. او ۲۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران دارد. وی سابقه کاپیتانی در تیم استقلال تهران را دارد. وریا غفوری ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال

در ادامه می‌توانید عکسی از شغل وریا غفوری بعد از فوتبال را ببینید:

شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال
شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال

در فصل ۹۷–۱۳۹۶ و با حضور وینفرید شفر در استقلال توانست به یک مهره اثرگذار تبدیل شود و نخستین گلش را برای استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند اما شوت او به محسن کریمی برخورد کرد و گل به نام او ثبت نشد اما در مسابقه بعدی مقابل استقلال خوزستان توانست بار دیگر برای استقلال گلزنی کند. گلزنی او در شهرآورد هشتاد و ششم پایتخت مقابل پرسپولیس باعث شد او بازیکن محبوب هواداران باشگاه استقلال شود.

نخستین گل وریا غفوری در این فصل در هفته دوم مقابل ذوب آهن به ثمر رسید او توانست در این بازی دبل کند که در نهایت استقلال ۲–۲ مساوی کرد. او اولین گل استقلال را در لیگ هجدهم زد. غفوری در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ در مسابقه استقلال و سپاهان در هفته دهم برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را به دست بست وی در این فصل پس از سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری و با جدایی امید ابراهیمی کاپیتان چهارم باشگاه استقلال شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *