دوست دختر آرنولد شوارتزنگر کیست؟ همه چیز درباره هدر میلیگان

آرنولد شوارتزنگر یکی از ورزشکاران و بازیگران معروف جهان است که اخیراً عکس دوست دختر آرنولد شوارتزنگر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اخیراً خبری تحت عنوان نامزد آرنولد شوارتزنگر به انتشار رسید که عکسی از آرنولد شوارتزنگر به همراه دوست دخترش را نشان می‌دهد. آرنولد شوارتزنگر بازیگر و ورزشکار معروفی است که اخیراً به همراه نامزد خود، یعنی هدر میلیگان دیده شد.

دوست دختر آرنولد شوارتزنگر

همه چیز درباره هدر میلیگان

عکس های جدید منتشر شده از آرنولد به همراه یک خانم به نام هیثر میلیگان 43 ساله نشان از رابطه دوستی و احتمالا در آینده نامزدیشان دارد. عکس دوست دختر جدید آرنولد شوارتزنگر و نامزدش و به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرنولد شوارتزینگر پس از اقامت طولانی مدتی که در زادگاهش اتریش داشت بار دیگر به لس آنجلس برگشت.

دوست دختر آرنولد شوارتزنگر
آرنولد شوارتزنگر بازیگر

آرنولد این روزها در کنار هیثر میلیگان ۴۳ ساله دیده می‌شود، زنی که به تازگی با آرنولد ارتباطی را آغاز کرده است و بعید نیست به زودی ازدواج کنند. این دو زمانی که سوار بر بنتلی آرنولد بودند دیده شدند. آرنولد در ۷۰ سالگی کاملا با طراوت و شاداب به نظر می‌رسد، از نحوه لباس پوشیدنش گرفته تا نوع اتومبیلی که دارد.

آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس آمریکایی این روزها زندگی شخصی جدیدی را تجربه می کند. در سال 2011 پس از آنکه مشخص شد آرنولد شوارتزنگر به همسرش بارها خیانت کرده است, مجبور به جدایی از همسرش شد.

نامزد آرنولد شوارتزنگر

در ادامه می‌توانید عکس جدید آرنولد شوارتزنگر به همراه دوست دخترش را ببینید:

دوست دختر آرنولد شوارتزنگر
دوست دختر آرنولد شوارتزنگر

این بدنساز سابق در مورد اینکه آیا دلش برای ازدواج تنگ شده است یا خیر، گفت:

خیر. طلاق در ابتدا بسیار بسیار سخت بود. در نهایت، شما ادامه می دهید. من یک دوست دختر فوق العاده دارم، فیزیوتراپیست هدر میلیگان، که بسیار موفق است. من واقعا به او افتخار می کنم و او را دوست دارم.

حالا مدتی است که آرنولد با معشوقه جدید خود Heather Milligan زندگی می کند. آرنولدکه 68 سال سن دارد  به معشوقه خود Heather Milligan که 40 سال سن دارد, علاقه زیادی دارد.

آرنولد آلویس شوارتزنگر متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷ مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار،نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت مشاور بدنسازی رئیس جمهور بوده است. درسال ۲۰۰۵ به عنوان محبوب‌ترین سیاست مدار سال انتخاب شد. او در مجله تایم دوبار ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در لیست بانفوذترین افراد سال بوده است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *